На сьогодні «зірки» більшості готелів не мають жодного фактичного підтвердження.
- Підтвердити рівень якості обслуговування черкаські готелі зобов’язують зміни до законодавства, - констатує директор ДП «Черкасистандартметрологія» Михайло Ісаєнко. – Відповідна Постанова Кабміну змушує готелі до обов’язкового розміщення на фасаді знаку категорії (відповідної кількості «зірочок»). Аби підтвердити свій рівень якісного і безпечного обслуговування, готель повинен пройти сертифікацію – а цього, незважаючи на обов’язковість процедури для встановлення категорії, зробили далеко не всі черкаські готелі.
- Встановлення категорії якості та рівня обслуговування здійснюється за результатами сертифікації послуг готелю - стосовно рівня безпеки для життя і здоров’я його клієнтів, захисту їх майна, тощо, - зазначає провідний інженер, аудитор з надання послуг тимчасового розміщення (проживання) ДП «Черкасистандартметрологія» Тетяна Красноштан. – Жоден готель не має права надавати послуги із розміщення клієнтів без наявності свідоцтва про встановлення відповідної категорії. А тим більше – після нової Постанови, мета якої – надати споживачам більше інформації щодо послуг, які надаються готелями, сприяти свідомому вибору того чи іншого готелю, та підвищення якості їхніх послуг.
За інформацією Черкаського прес-клубу реформ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram