Департамент соціальної політики тимчасово призупиняє прийом громадян з 13 листопада 2020 року у зв'язку хворобою значної частини працівників.
Вирішити питання можна буде дистанційно:
- через скриньку для листування, яка розміщена на вході до будівлі;
- телефоном;
- через офіційний сайт;
- соціальну мережу «Фейсбук»;
- електронною поштою;
- або ж паперовими зверненнями, надісланими поштою.
(пошта– dsocpol@ukr.net
Крім того, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Та має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Отримати консультацію можна за телефонами «гарачої лінії», яка працюватиме на період карантинних заходів. Телефон з загальних питань - (0472) 36-05-69. Номери безпосередніх спеціалістів дивіться за посиланням https://bit.ly/2vNsVBr
Нагадаємо, що сьогодні, 13 листопада на засіданні виконавчого комітету підтримали проект рішення про невпровадження на території Черкас карантину вихідного дня.
За інформацією пресслужби Департамент соціальної політики Черкаської міської ради
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram