У серпні 1957-го на Дніпрі почала діяти нова переправа, організована обласним управлінням автотранспорту і шосейних доріг. Про переправу у мережі Фейсбук розповів черкаський краєзнавець Борис Юхно. Згадав про неї він після того, як напередодні долав міст через Дніпро.
- Понтонний міст та спеціальна баржа водотонажністю 300 тонн, яка могла взяти на борт зо два десятки навантажених машин, забезпечили надійний зв’язок між берегами. Спочатку баржу планували залучати лише до вантажних перевезень. Та де там! Попри певний ризик мандрівки верхи на непристосованій для цього “черепасі”, мало хто з пасажирів відмовляв собі у задоволенні подолати ріку утричі швидше та вчетверо дешевше, – за 50 дореформених копійок, – аніж старою переправою. Утім, недарма кажуть: якщо не можна, але вкрай потрібно, то можна.
І коли спочатку автобуси довозили людей лише до води, то згодом почали заїжджати на баржу і у такий спосіб, перетнувши ріку, продовжували свій маршрут вже “тією стороною”.
І скільки б ми, звиклі до графіку і зручних бусиків, що мчать через дамбу (не про зараз мова), не слухали про ті поїздки, важко збагнути веселий гармидер, який панував у навігацію на обох берегах ще первозданної ріки. Люди, лантухи, лісапети, свині, кошики, гармошки, сміх, “дядьку, чого ви на мене лізете?” і все таке подорожнє...
Пардон за якість фото, скан із газетної статті 1957 року, - написав Борис Юхно.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram