У “Черкасиводоканалі” розповіли, як зрозуміти, що лічильник на воду вийшов із ладу

03 лютого 2024, 08:25

Коли лічильник на воду несправний, він може може неправильно рахувати і приносити збитки для споживача. У "Черкасиводоканалі" розповіли, як зрозуміти, що прилад для обліку води вийшов із ладу.

Лічильник може ламатись через природний знос деталей, механічне пошкодження, сторонній вплив магнітного поля, неякісний монтаж.

Ознаки несправності лічильника:

  • у приладі під склом зібралася вода або конденсат (це свідчить про розгерметизацію корпусу і що там накопичується волога);
  • помітні краплі води між корпусом та кришкою лічильника;
  • є ознаки пошкодження пломбувальної нитки або пломби;
  • екран/покажчик не працює;
  • індикатор руху води крутиться повільніше/швидше, ніж раніше;
  • значно зросли/зменшилися обсяги витрат води у повірянні із попередніми місяцями;
  • показники приладу обліку залишаються незмінними (під час використання води).

Що робити споживачу?

  • Варто звернутись до водоканалу. Фахівці документально засвідчать факт несправності і проведуть розпломбування приладу.
  • Потрібно записатись на позачергову повірку та обстеження лічильника. Такі послуги надає «Черкасиводоканал» та інші компанії, які мають відповідні дозволи для виконання цих робіт;
  • Якщо прилад не підлягає ремонту – необхідно придвати новий.

"Відповідальність за дотримання справності приладів обліку несе споживач. Тому, невірний облік або виведення обладнання із ладу, які стали причиною несанкціонованого споживання, вже є приводом для притягнення до адміністративної відповідальності. Тобто, передбачає штрафні санкції і переведення споживача на норму", - зазначають у водоканалі.

Повірку лічильника на воду варто робити раз на 4 роки.

Детальніше про встановлення/повірку лічильників/терміни/умови читайте ТУТ.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору