Черкасці отримають компенсацію за затримку або відміну авіарейсу від ПриватБанку

26 листопада 2014, 12:45

1371244911_aviabilet

Тепер при покупці авіаквитка на сайті bilet.pb.ua клієнти можуть застрахуватися від затримки або скасування рейсу. Ця нова додаткова послуга до сервісу купівлі авіаквитків доступна також в усіх відділення банку.

Про це інформує прес-служба ПриватБанку в Черкасах.

Приємною новиною для клієнтів стане той факт, що тепер при купівлі авіаквитків у Приват24 можна розрахуватися з бонусного рахунку. В одному інтерфейсі можна перевірити баланс рахунку «Бонус Плюс» і тут же перейти до вибору і оплати квитка.

Процедура придбання авіаквитків у Приват24 максимально проста - як на відео. Для цього достатньо зайти до електронного банку, і у відповідному меню визначити дату польоту, вибрати рейс, заповнити дані про пасажира і сплатити свій електронний квиток з будь-якого рахунку або банківської картки. В день відльоту, за півгодини до вильоту літака, якщо ви летите на внутрішньому рейсі, або за 45 хвилин - якщо на міжнародному, підійдіть до диспетчера в аеропорту та назвіть номер своєї броні.

“Квитки на літак в Приват24 продаються без додаткових комісій і сервісних зборів, - зазначив Михайло Рогальский, керівник бізнесу платежів та переказів ПриватБанку. - До  того ж, при оплаті карткою ПриватБанку Ви отримуєте бонус до 5% від вартості квитка на рахунок “Бонус Плюс”.

Компенсація за затримку або відміну авіарейсу буде корисна тим клієнтам, які часто здійснюють авіаперельоти і хочуть убезпечити  себе від неприємної ситуації з затримкою або відміною рейсу. Якщо рейс затримується більш ніж на 2 години, страхова компанія повертає клієнту 50% вартості квитка, а в разі скасування рейсу - 100%.

“Багато авіакомпаній в разі затримки або скасування рейсу забезпечують клієнта
необхідним (продукти харчування, вода, нічліг - залежно від часу затримки, а також матеріальну компенсацію), - розповів Олександр Турівний, керівник Центру страхового бізнесу ПриватБанку. - Але на жаль, це роблять не всі компанії. Тому ми і розробили таку послугу для наших клієнтів”.

Вартість нової послуги - 5% від вартості квитка. Клієнту, щоб отримати виплату,
не потрібно надавати в страхову компанію ніяких документів! Дані від аеропорту система отримує самостійно в режимі онлайн і відстежує ситуацію з кожним рейсом, а гроші зараховуються на картку пасажира протягом одного дня.

З 7 листопада підключити послугу «Компенсація вартості авіаквитка» можна буде і в Приват24. Поки що можна застрахувати тільки рейси без пересадок (в один кінець або в обидва відразу) по Україні і всьому світу будь-яких авіаліній, але назабаром і такі рейси будуть покриватися страховкою.

Поділитись

Коментарі

Вгору