Черкащанам розповіли, що робити, коли “скаче” напруга

24 січня 2020, 21:03

Фото з мережі

ПАТ "Черкасиобленерго" на своїй офіційній сторінці дає поради черкащанам - на що потрібно звертати увагу та як діяти у разі перепадів напруги. Параметри якості електроенергії мають відповідати стандартам - для мереж низької напруги 220 В. Зміна напруги не повинна перевищувати ±10% від величини номінальної напруги (198 В до 242 В).

Ви можете помічати наступне:
- занадто часто перегоряють лампочки;
- лампи розжарювання або галогенові світять яскравіше, ніж зазвичай;
- періодична зміна інтенсивності світлового потоку освітлення;
- побутова техніка працює незвично. Гуде компресор холодильника, з перебоями працює пральна машина і т. ін.;
- раптові відключення і перезавантаження комп’ютера;
- електроніка в будинку працює зі збоями.

Рекомендовані дії, якщо ви зафіксували у себе якийсь із вищеперерахованих факторів:
1. Звернутися до професійного електрика, щоб перевірити електромережу у квартирі (будинку).
2. Звернутися до балансоутримувача чи управителя вашого будинку для перевірки електромережі в багатоквартирному будинку і заміру напруги на вводі у будинок.

Якщо проблема у межах будинку, це питання має вирішувати відповідальний за внутрішньобудинкову мережу:
• балансоутримувач чи управитель вашого будинку (ОСББ, управлінська компанія, тощо);
• власник житла – у приватному будинку («особняку»).

Основними причинами неякісної напруги є:
- несанкціоноване збільшення потужності електроприймачів понад договірну величину без заміни як внутрішньобудинкових мереж, так і мереж, що підведені до будинку;
- нерівномірний розподіл навантаження на усі три фази у внутрішньобудинковій мережі, дуже часто квартири у будинку підключено до однієї фази, а інші дві є недовантажені;
- одночасне включення або виключення великої кількості електрообладнання, особливо в холодну пору та в міжсезонні періоди, коли центральне опалення ще не ввімкнене;
- помилки при самовільному підключенні до електрощитка господарями квартири.

Також ПАТ «Черкасиобленерго» закликає споживачів дотримуватися деяких рекомендацій, а саме:
1. Довіряти монтаж і ремонт електропроводки виключно фахівцям.
2. Не вмикати одночасно електроприймачі з сумарною потужністю, що перевищує договірну величину.
3. Рівномірно розподілити навантаження на усі три фази у внутрішньобудинковій мережі.

«Черкасиобленерго» також зазначає, якщо після звернення до електрика та балансоутримувача Ваше питання все ж таки не вирішено, тоді звертайтеся до кол-центру за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.

Читайте також:Ексочільницю ПАТ “Черкасиобленерго” відпустять під заставу

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору