Команда Укравтодору презентувала комплексне веб-рішення «Інтерактивна мапа Укравтодору». Її основним завданням є надання актуальної та достовірної інформації про ключові логістичні артерії України — дороги державного значення.
Можливості Інтерактивної мапи Укравтодору
1. Контроль за дотриманням програми будівництва і ремонтів (Дорожня стратегія 2020). Наразі на мапі вже можна побачити усі ділянки, що будуть відремонтовані за базовим сценарієм оновлення доріг у цьому році. Служби автомобільних доріг у регіонах додаватимуть на мапу актуальні ділянки, коли з’являтимуться нові постанови Кабінету Міністрів України щодо запуску дорожніх робіт за іншими джерелами фінансування.
«Підрядні організації отримують гроші на утримання доріг – це і дрібні ремонти, і забезпечення наявності дорожніх знаків та розмітки, і прибирання доріг від снігу. Завдяки інтерактивній мапі бізнес зможе оперативно отримувати інформацію про наявні проблеми та вчасно вирішувати їх. Задача Укравтодору – застосовувати санкції до підрядника, який порушує вимоги контракту», — зазначив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
2. Відкриті комунікації — громадяни можуть отримувати об’єктивну й актуальну інформацію щодо стану проїзду (ремонтів, ДТП, перекриття руху, ускладнення руху), про об’єкти придорожнього сервісу, розташування паркінгів та аварійно-небезпечних ділянок, погодних умов на дорогах тощо. Наразі основними джерелами отримання даних є інформація від дорожніх служб, дані гідрометеоцентру, системи Weigh-in-motion, дорожніх засобів контролю (лідарів, сканерів, камер), GPS-трекерів на техніці підрядників і звернення громадян про ситуації на дорогах. Також у рамках партнерської взаємодії налагоджуються домовленості про обмін даними зі міжнародними IT-компаніями, які працюють в Україні.
- Ми віримо у партнерство. Наразі є низка дійсно корисних додатків — такі як Waze, Bolt, Uber, Дія тощо. І для нас важливо, щоб вони почали інтегруватися з нашою мапою. Адже, якщо ви користуєтесь Waze, зрозуміло, що не має особливого сенсу встановлювати ще кілька схожих додатків. Наш пріоритет — систематизувати всі звернення в одному місці і мати можливість їх ефективно опрацьовувати, — зазначила Радник Голови Укравтодору Яніка Мерило.
3. Модуль звернення — це функція мапи, за допомогою якого можна надсилати до Укравтодору інформацію про існуючі проблеми, які перешкоджають комфортному проїзду (незадовільний стан доріг, перешкоди руху, події на дорогах тощо).
-Принцип роботи модуля звернення доволі простий. Громадянин їде автомобільною дорогою — у процесі руху у нього виникають питання. Наприклад, відсутнє освітлення, сміття на узбіччі, вибоїна, перешкода руху тощо. Тепер він має можливість з допомогою браузера напряму звертатися до Укравтодору. Звернення потрапить до диспетчера, а громадянин надалі зможе відстежувати статус його опрацювання і виконання, – розповідає Директор ДП «Укрдорзв’язок» Вадим Горюшко.
За інформацією із пресслужби Черкаської ОДА
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram