Сучасний сервіс фахівці ПАТ "Черкасиобленерго" запровадили минулого місяця. У кабінеті можна дізнатися інформацію про розмір нарахувань, кількість спожитих кіловат-годин, пільги, тарифи, а також передати покази лічильників.
Для реєстрації слід вказати електронну пошту, пароль, ім᾽я, по-батькові та прізвище, та номер телефону споживача. Потім - додати рахунок. Для цього потрібно ввести дані одного з рахунків за електроенергію за останні три місяці.
- На даний момент ми отримуємо звернення від споживачів, які стосуються реєстрації: найчастіше абоненти не обирають відповідний РЕМ. Серед частих запитів і питання про можливість керування кількома рахунками. Ця опція доступна у меню "Налаштування", де є функція "додати рахунок". Таким чином, з одного особистого кабінету можна контролювати кілька особових рахунків, наприклад, своїх рідних. Просимо споживачів бути уважними та звертатися до нашої служби у разі потреби, - говорить начальник служби інформаційних технологій підприємства Валерій Вязовик. - Також слід зазначити, що особистий кабінет лише надає інформацію про з розрахункових комплексів підприємства. Відповідно, з приводу нарахувань слід звертатися безпосередньо до РЕму або кол-центру.
У особистому кабінеті споживача вже зареєструвалися 3 тисячі споживачів. Сервіс доступний на сайті підприємства.
За повідомленням прес-служби ПАТ "Черкасиобленерго".
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram