Для коректного формування рахунків та уникнення непорозумінь у ПАТ "Черкасиобленерго" радять передавати покази електролічильника на 1 число кожного місяця.
Для передачі показів можна обрати найбільш зручний та сучасний спосіб:
- скористатися особистим кабінетом споживача на сайті нашого Товариства;
- скористатися паблік-аккаунтом ПАТ "Черкасиобленерго" у Viber. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;
- скористатися Telegram ботом ПАТ "Черкасиобленерго". Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;
- за допомогою швидкої форми на сайті Товариства;
- зателефонувавши до кол-центру за багатоканальними номерами:
(0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
У товаристві нагадують, що побутові споживачі зобов'язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Робити це потрібно станом на 1 число кожного місяця. Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій календарний день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram