У Черкаській ТЕЦ відновлюють прийом громадян

20 червня 2022, 11:33

З 20 червня Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ відновлює прийом громадян.

Прийом абонентів консультантами Центру здійснюватиметься з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва 12:30 – 13:18).

У п’ятницю, суботу та неділю – прийом не проводиться.

У перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця спеціалістами формується документація для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не відбуватиметься.

Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можна за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами різних мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 46-42-160 / (095) 27-64-160; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.

Консультанти Центру відповідають на звернення громадян по телефону з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 (субота та неділя – вихідні дні).

Задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом проводитися не буде.

За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору