
Інцидент трапився у маршруті №20 учора зранку. Тоді кондуктор побачила у пасажира-дідуся інвалідне посвідчення і почала обурюватися, що він у ранковий час "займає місце" в автобусі.
Поділилася розповіддю про ситуацію в автобусі черкащанка Анастасія Прогунова.
- Була 8:30 ранку, зупинка "Річковий порт". У салон ледве піднявся дідусь років 80 з ціпком. Показав кондуктору документ, який засвідчує інвалідність. У відповідь на нього починає кричати кондуктор і не замовкає дві зупинки підряд, - розповідає дівчина.
Спершу, за словами Анастасії, дідусь мовчав. Однак через декілька хвилин і він сам почав себе захищати, й інші пасажири стали на його бік.
- Заспокоїти кондукторку ми не змогли - вона і далі волала, що "набридли тут кататься" і таке подібне. А дідусь їхав на процедури у лікарню. Я вирішила заспокоїти жінку і дала 5 гривень за проїзд дідуся, але вона гроші не взяла. Тобто хотіла просто принизити беззахисну людину, - розповідає Анастасія Прогунова.
Приниження пенсіонера словами не закінчилося. На зупинці "Пастерівська" чоловік почав виходити і через вчинок водія ледь не випав із салону.
- Щойно дідусь спустився на першу сходинку, водій притискає його дверима і починає їхати. Дивом він не випав із салону. І керманич автобусу бачив його, бо всі пасажири сиділи на місцях, а дідусь виходив у передні двері. І замість того, щоб вибачиться, водій також почав кричати, - розповідає черкащанка.
Про аналогічне ставлення до себе розповідає й Ірина Курта, інвалід Чорнобиля, яка теж постійно користується маршрутом №20.
- Я їжджу в медзаклад на процедури туди ж, куди й дідусь. І вислоховую такі ж репліки типу: "ми людей на роботу возимо, а ви куди претеся?" тощо, - каже пані Ірина.
Начальник управління транспорту Черкаської міської ради Віталій Москаленко відреагував на подібне ставлення підлеглих до пасажирів у той же день.
- У ситуації ми розібрались. Автобус знято з лінії, з водієм провели індивідуальну бесіду щодо виконання його обовязків. Кондуктора звільнили, - зазначив Віталій Москаленко.
Черкащанам радять у випадку неприємних інцидентів у міському транспорті звертатися за номерами 050-464-60-60 або (0472) 36-01-72. Диспетчери запишуть звернення та передадуть його для розгляду та вирішення конфлікту.
Браво! Теперь кондуктор пусть ищет достойную работу! Никто не даёт право оскорблять пенсионеров! Никто!!!
Таке враження що люди їздять не в міському транспорті а в особистому транспорті водіїв і кондукторів.