З молотка підуть автівки, на яких їздило найвище чиновництво області. Серед них і авто, якими користувалися свого часу губернатори Олександр Черевко та Сергій Тулуб. «Тойоту» ж Володимира Лук’янця, придбану на початку 90-х років минулого століття, тут продавати не збираються. Зізнаються, хоч автівка і проїздила понад два десятки років, та кращої за характеристиками машини на підприємстві немає. Тож вона ще не один рік їздитиме дорогами Черкащини у чиновницьких справах, інформує Vechirka.net.
— Ми вперше виставляємо автівки на аукціон. Раніше їх просто списували. Автомобілі розбирали на запчастини, які ще знадобляться — забирали, а решту — на утилізацію. Попросту відправляли на металобрухт, — розповідає директор комунального автотранспортного підприємства (надалі АТП) Володимир Канівець.
Це підприємство існує з 1956 року, з моменту утворення Черкаської області. Його основне завдання — обслуговувати посадових осіб обласної ради та адміністрації. Тож більшість автомобілів у його парку – це легковики представницького класу від радянської «Волги» до марок «Тойота Ленд Крузер», «Тойота Камрі», джип «Гранд Черокі» та «ФольксВаген Фаетон».
Окрім автівок, що знаходяться у власності підприємства, є тут й орендований транспорт. Сьогодні комунальне підприємство використовує «ФольксВаген Фаетон» взятий в оренду у обласної держадміністрації. Авто перебуває у підприємства у безоплатній оренді. Найдорожче авто на АТП – «Тойота Ленд Крузер», придбаний ще 2002 року.
Тут говорять, що найбільше коштів виділося на потреби підприємства за часів Сергія Тулуба. Торік, наприклад, тут закупили три «Шевроле Круз» та «ЗАЗ Віда». Ці автівки обладнають спеціальними засобами урядового зв’язку. За Тулуба і їздили більше. Цьогоріч 4 тони пального витрачається на 2-3 місяці, того року така кількість пального витрачалася за місяць.
Сьогодні в автопарку підприємства 32 автомобілі, на продаж планують виставити 12. Виручити за них хочуть чверть мільйона гривень. Таку скромність у запитах пояснюють тим, що автівки 2000 року, а то й старіші. Їх ціна 20-30 тисяч гривень. Оскільки авто продаватимуть з аукціону, то сподіваються отримати за них більшу виручку.
Неподалік від автівок, приготованих на продаж, на техогляді стоїть старенька «Тойота Корола», на якій свого часу їздив Володимир Лук’янейць. Хоч вона придбана ще 1992 року, але й досі працює на АТП і на продаж її не готують.
— Це дуже хороший автомобіль. Хоч і куплений понад 20 років тому але має відмінний стан, до того ж економний. Споживає 8 літрів пального на 100 кілометрів, легкий в обслуговуванні, при чому практично не ламається Ми її постійно підлампічуємо і використовуємо далі, — зізнаються працівники.
Водії, які працюють на підприємстві мають відповідати ряду вимог. Це водії першого класу, які мають відкриті усі категорії і мають досвід роботи на підприємстві водієм другого класу. Окрім того, водії мають досконало знати Черкащину та дороги області, хоча на підприємстві і є GPS навігатор, але людям тут довіряють більше.
Запити посадовців
Сергій Тулуб їздив на орендованому у приватній структурі «Ніссан Патрол» та «Тойота Ленд Крузер», яким, до речі, користувався і Олександр Черевко. На підприємстві запевняють, що «Ніссан Патрол» для Тулуба отримали у безоплатне користування, лише заправляли його та здійснювали технічне обслуговування. Вадим Льошенко у службових справах користувався «Опелем Омега».
Сьогоднішній губернатор області Юрій Ткаченко послугами підприємства не користується, а їздить власним авто при чому зі своїм же водієм. Голова Черкаської обласної ради Валентина Коваленко по роботі користується автомобілем «Хюндай Туксон». Щоправда на роботу приїздить власною «Деу Матіз», яку водить самостійно.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram