Розшифруйте аналіз крові: диспетчер “Черкасиводоканалу” розповів про свою роботу

24 листопада 2022, 20:21

Ввімкнути воду, полагодити каналізацію, надати графік руху тролейбусів та навіть розшифрувати аналіз крові. Такі запитання та прохання від споживачів КП "Черкасиводоканал" старший диспетчер Центральної диспетчерської служби Сергій Семененко чує щодня.

Диспетчер розповів, скільки дзвінків він та колеги приймають за день, які найцікавіші запитання отримував і як гумор та психологія допомагають йому у роботі.

- За що я люблю свою роботу? Все просто: відчуваю себе потрібним, - говорить Сергій. - Я працюю на водоканалі з 2016-го року, маю технічну освіту. Вдень я, диспетчери і оператори нашої диспетчерської служби разом можемо прийняти до 150 дзвінків. Основне завдання моєї роботи - адекватна оцінка якості водопостачання та водовідведення міста і оперативне реагування на ту чи іншу проблему (відключення, засмічення, пориви тощо). Ми швидко реагуємо на всі звернення, а ще одночасно встигаємо зафіксувати цю інформацію у більш ніж в 16 журналах.

Диспетчер каже, що найчастіше люди, звісно, телефонують через відсутність водопостачання. Але бувають і кумедні випадки.

- Просять підказати, коли приїде тролейбус, а колись телефонувала бабуся і просила розшифрувати показники гемоглобіну. Коли ж почула, що це неможливо, то хоча б лейкоцитів, - сміється пан Сергій.

Він говорить, що виявляти та вирішувати проблеми йому допомагає позитивний настрій і гумор.

- Мій улюблений анекдот про воду такий: «Сучасне катування водою полягає в тому, що людину прив'язують до стільця і відкривають кран. І та повільно сходить з розуму, уявляючи рахунок за воду вкінці місяця.

Крім гумору, допомагають у роботі Сергію, а також його колегам із диспетчерської, і напрацьовані психологічні секрети.

- Щоб домовитися зі споживачами, заспокоїти їх, якщо це потрібно, я завжди даю людині виговоритися (майже як психолог), виявляю проблему, потім заспокоюю і пропоную декілька варіантів її вирішення. Взагалі дуже люблю наших споживачів за те, що не дають сумувати, своєчасно оплачують надані послуги, - додає Сергій Семененко.

За інформацією пресслужби КП "Черкасиводоканал"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору