Перевізники продовжили страйк: на дороги Черкас випустять додаткові тролейбуси

11 листопада 2018, 23:18

У понеділок, 12 листопада, на вулиці міста вийде підсилений склад тролейбусів у кількості 60-ти одиниць.

Про це у Фейсбук повідомив представник громадської ради при КП "Черкасиелектротранс" Валерій Мироненко. 

Будуть підсилені такі маршрути:

- №8 (Аврора- вул. Руставі). На лінії буде працювати два тролейбуси. Перший буде відправлятися з кінцевої зупинки Руставі о 6.55. З Аврори - о 8.04.

- На вулиці Луначарського буде курсувати один тролейбус №4 і два тролейбуси №4а. Перший відправлятиметься з вул. Луначарського о 7.10. Із залізничного вокзалу у бік вул. Луначарського - о 6.23.

- №2 (вулиця Пацаєва - шовковий комбінат по вул. Чорновола). Буде працювати два тролейбуси: перший відправлятиметься з Пацаєва о 7:10, а додатковий - о 7.32.

- №50 (аеропорт-вантажний порт). Буде курсувати два тролейбуси з інтервалом руху 30 хв. Перший відправлятиметься з вантажного парку о 7.20.

На інших маршрутах рух тролейбусів здійснюватиметься за звичним графіком. Лише на деяких маршрутах №1 і №7а будуть додані додаткові машини.

- Якщо до вечора питання повернення приватників на вулиці міста не врегулюють, буде розглянуто  питання про подовження часу курсування тролейбусів. Шановні пасажири і мешканці Черкас, у розкладах руху можливі зміни, тому просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей. Колектив КП "Черкасиелектротранс" робить все можливе, щоб завтра охопити максимально всі райони міста і вчасно доставити всіх містян на свої робочі місця, - зазначив пан Валерій.

Нагадаємо, з неділі, 11 листопада, черкаські перевізники оголосили страйк. У зв'язку з чим у місті зупинено рух міських автобусів.

володимир сказав:

та нехай ідуть ці вимагателі у сраку !!!

Віра сказав:

Виявляється, в Черкасах тролейбуси можуть перевозити людей набагато ефективніше, ніж до цього міська влада робила вигляд (мабуть для того, щоб дати заробити приватним перевізникам).
Питання до влади: маршрутка – це альтернативний вид транспорту. А де державний? Чому він працює не на повні свої можливості і в основному тоді, коли платежоспроможні громадяни не можуть ним скористатися? І чому АТП возить людей під виглядом маршруток?

жека сказав:

там вся прибыль в карман перевозчика,а водятлы с кондючками на минималке оформлены.а так имеют процент с выручки.даешь муниципальные троллейбусы,а там где нет проводов-перевозчики

Вгору