Новий дизель-потяг не курсуватиме Черкащиною через невідповідності депо

15 вересня 2020, 14:38

Працівники “Крюківського вагоно-будівного заводу” підготували листа на ім’я в.о. директора департаменту пасажирських перевезень АТ “Укрзалізниця” Олександра Болдова, у якому розповіли про неможливість експлуатації на Черкащині нового дизель-потягу.

Про це інформує видання “Кременчуцька газета”.

Зазначимо, що тривагонний сучасний дизель-поїзд ДПКр-3-001 виробництва "Крюківського вагонобудівного заводу" більше 8 місяців пропрацював на стратегічно важливому маршруті Київ – аеропорт Бориспіль, оперативно доставляючи пасажирів із центрального залізничного вокзалу столиці до головних повітряних воріт країни. Але внаслідок різкого скорочення пасажиропотоку через пандемію коронавірусу й обмеження міжнародного повітряного сполучення керівництво «Укрзалізниці» вирішило перевести ДПКр-3-001 на регіональний напрямок.

Передбачалося, що дизель-поїзд працюватиме на маршруті Черкаси – ст. ім. Т. Шевченка. Наразі у відділі технічного сервісу ПАТ «КВБЗ» повідомили про результати експериментальної поїздки поїзда у визначеному напрямку. За словами заступника начальника підрозділу Олександра Куценка, було виявлено низку технічних невідповідностей моторвагонного депо ТЧ-5 Од, обраного для обслуговування ДПКр-3-00.

Зокрема, габарити стапеля на подвір’ї, критого стапеля та мийного комплексу не відповідають габаритам поїзда. Також відсутня можливість підключення 380 В, не передбачені домкрати для підіймання вагонів, немає можливості заправки поїзду водою, конструктивні особливості заправного пістолету не дозволяють заправляти його пальним, неможливо засипати пісок у пісочниці, відсутнє освітлення для проведення робіт у темний час доби.

Через те, що дане депо не пристосоване до якісної експлуатації ДПКр-3-001, вочевидь доведеться шукати для нього інший напрямок і пункт обслуговування. Де саме працюватиме комфортабельний поїзд виробництва Крюківського вагонзаводу, наразі вирішується.

Поділитись

Коментарі

Алена сказав:

Так Черкасчина что, обречена сидеть со старыми вагонами вечно из-за несоответствия ДЕПО? В этой ситуации умное решение – реконструировать и модернизировать депо под новые дизель-поезда, а не отказываться от них во имя старых, изношенных дезелей! Или снова “денег нет”?

Антон сказав:

Новий потяг боляче вдарить по вмісту портфелів від автоперевізників. Отже скотовозки залишаються.

Казбет сказав:

Будуть черкащани до скону їздити на “головастіках”, це факт! Черкаси й так в транспортній ямі і є обласним містом з майже найгіршим транспортним сполученням з іншими областями України.

Вгору