Мови, які використовують клієнти ПриватБанку в банкоматах

16 травня 2014, 12:49

Безперебійна робота банку та якісне обслуговування всіх клієнтів незалежно від регіону проживання та національності сьогодні є головним пріоритетом в роботі ПриватБанку, інформує прес-служба установи.

Як повідомив керівник Донецького регіонального управління ПриватБанку Юрій Акуленко, від нормальної роботи найбільшого банку тільки в двох східних регіонах України, Донецькій і Луганській областях, залежить своєчасне отримання зарплат, пенсій і соціальних виплат понад 6,5 млн чоловік.

- Публікація відвертої брехні на зразок фальшивих новин про кампанії проти москалів – це спроба зіштовхнути банк і його клієнтів. Така інформація не має нічого спільного з дійсністю. Ми не беремо участі в інформаційних війнах, наша робота – якісне банківське обслуговування кожного клієнта, – зазначив керівник Донецького регіонального управління ПриватБанку.

Клієнти Східної України завжди високо оцінювали роботу ПриватБанку. За даними дослідження українського ринку банківських послуг, проведеного міжнародною компанією GFK Ukraine, рівень задоволеності роботою ПриватБанку серед його клієнтів у Донецькій і Луганській областях становить відповідно 4,4 та 4,65 бала з 5 можливих, що вище середньої оцінки задоволеності клієнтів по всій Україні (4,32 бала).

Керівник регіонального управління ПриватБанку підкреслив, що банк дає можливість кожному клієнтові самостійно вибрати мову спілкування з банком.

- Клієнти, які користувалися нашими банкоматами, знають, що ми пропонуємо вибрати мову обслуговування самостійно. Зараз доступні 10 мов, у тому числі китайська та в’єтнамська, – говорить Юрій Акуленко. – Наш контактний центр уміє «говорити» 20 мовами».

Сучасні банківські послуги, що надає ПриватБанк, давно вже стали інтернаціональними – ними користуються в усьому світі. Зокрема, Інтернет-банком Приват24 користуються не тільки 1,2 млн людей в Україні, але й понад 230 тис. клієнтів у Москві та великих містах Росії.

- Наше головне завдання – своєчасні виплати пенсіонерам пенсій, матерям – соціальних виплат, працівникам – зарплат. Щоб бізнес не зупинявся та в магазинах були продукти, щоб працювали лікарні, фабрики та заводи, – зазначає керівник Донецького регіонального управління ПриватБанку. – Для банку обслуговування клієнтів у всіх регіонах і містах України є найголовнішим пріоритетом. Усі роки роботи ПриватБанк був поза політикою та не підтримував жодні політичні сили та рухи, залишаючись важливим фактором, що об’єднує, для клієнтів з усіх куточків України».

Поділитись

Коментарі

Вгору