Виконавчий комітет проголосував за відмову в розміщенні реклами на фасаді реконструйованого Будинку торгівлі.
Начальник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук зазначив, що Будинок торгівлі просить розмістити на фасаді власну назву. У цій частині виконком рішення підтримав.
Натомість у розміщенні на фасаді двох світлодіодних екранів, а також розміщення рекламних вивісок магазина “Сільпо” та фастфуду KFC відмовив.
– Спочатку представники Будинку торгівлі прийшли і кажуть: хочемо зберегти автентичність. Тепер хочуть закрити все екранами і “Сільпо” написати, – обурився міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.
Про це йдеться у матеріалі "18000"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram