До побутових споживачів Черкаської області надходитимуть різні смсвід ТОВ "Черкасиенергозбут".
Таким чином, Товариство інформуватиме про наявну заборгованість за спожиту електроенергію.
Також компанія як постачальник електричної енергії продовжує збирати персональні дані своїх споживачів для внесення їх до єдиної всеукраїнської бази даних Датахаб, яка має запрацювати вже у серпні.
Цього разу відповідні СМС-повідомлення надіслані частині мешканців колишніх Смілянського, Кам’янського, Чигиринського і нинішнього Звенигородського районів.
Нагадаємо, що такі повідомлення надсилаються лише тим споживачам, персональних даних яких немає у базі даних, проте занесено номер мобільного телефону. Тих споживачів, хто не отримав СМС, просять звернутися до свого центру обслуговування або до колцентру та переконатися, що дані наявні і правильні.
Крім того, у "Черкасиенергозбуті" роз’яснили, що означають абревіатури в СМС-повідомленні.
НКРЕКП – Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.
ЦОС – центр обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» (адреса Вашого ЦОС вказана у 4-му рядку на рахунку за спожиту електроенергію).
ІПН - реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
О/Р – особовий рахунок (відповідає номеру договору про постачання електричної енергії).
Отже, чекаємо від Вас відомості про серію і номер паспорту та ідентифікаційний код власника рахунку – такі дані приймають центри обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний та колцентр нашого Товариства:
Електронна пошта: call.zbut@gmail.com, ikc.zbut@gmail.com
Повідомлення Viber: (067) 510-54-58, (067) 510-54-57
Повідомлення Telegram: @operator1cheenergozbut, @operator2cheenergozbut
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram