Черкаський редактор прогнозує смерть усіх друкованих ЗМІ

19 грудня 2014, 18:00

newspaper_press4

У зв'язку з підвищенням курсу доллару періодичні друковані видання можуть зникнути, адже вартість одного 24-полосного газетного видання зараз наближатиметься до 10-15 гривень залежно від накладу.

Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив головний редактор телекомпанії “Антена-плюс” Валерій Воротник.

- А ніхто не подумав, скільки зараз за новим курсом доллару коштуватимуть друковані переодичні видання? Де майже всі складові паперового друку - імпортні. За моїми підрахунками вартість одного 24 полосного газетного видання зараз наближатиметься до 10-15 гривень в залежності від накладу. На жаль, це означатиме що з інформаційного ринку країни мають зникнути майже всі газети. В першу чергу ті, що намагалися заробляти на життя від продажу примірників та реклами. Це кінець друкованої преси. Я просто констатую факт, навіть не намагючись вступити чи викликати дискусію. Повірте, я знаю, про що говорю. Мій майже двадцяти п'яти-річний досвід видавця має багато прикладів, як ми рятували видання в період гіперінфляції та криз. Але ніколи складові процесу не коштували так дорого, як зараз, і ніколи газета по своїй вартості не перевищувала вартість буханки хлібу. Це було принципово. Така собі ментальна грань, - зазначив Воротник.

За його словами, найближчими місяцями робота редакцій може зупинитися через банкрутство.

- Адже більшість періодичних видань отримала передплату від пошти за старими цінами. Тепер це тягар для бюджету редакцій, які вони наврядчи витримають...
Разом з тим криза прискорила процеси неминучого перерозподілу інформаційного ринку. Втративши роль оперативних носіїв інформації багато років тому, газети остаточно залишають інформаційний простір, поступаючись інтернету, телебаченню та, в деякій мірі, радіо. А головне - соціальним мережам, котрі докорінно змінили структуру інформаційного простору. Що ж... Мені жаль епоху, що йде від нас. Остаточно та незворотно. В газеті я починав свою роботу. Завдяки газеті створив телекомпанію. Але кризи і прогрес, є супутниками і існують лише в парі, - написав головний редактор.

Один из наиболее эффективных методов донесения информации до широкого круга пользователей сети Интернет. email-рассылка - доступно, дешево, эффективно.

Коментарі

Галина сказав:

Живемо по-новому!

Вгору