Через півтора місяці у Черкасах можуть припинити рух тролейбуси, – Кучер

13 червня 2019, 16:39

Через півтора місяці КП "Черкасиелектротранс" не зможе надавати послуги з перевезення пасажирів,  згідно  з договором, укладеним з виконавчим комітетом Черкаської міської ради, та буде відключено від постачання електричної енергії з огляду на заборгованість, що виникне. Усе це може виникнути через дефіцит коштів.

Про це повідомив директор підприємства Петро Кучер під час зборів трудового колективу, на яких розглядали питання зняття Черкаською міською радою 8 млн грн, виділених на відшкодування різниці в тарифах, закупівлю тролейбусів для міста, а також інші питання, які хвилюють працівників, інформує "Вичерпно".

За словами Петра Кучера, через дефіцит коштів також виникне заборгованість з виплати заробітної плати та податків на неї, що призведе до нарахування штрафів та пені в розмірі близько 500 тисяч гривень щомісячно.

Працівники КП «ЧЕТС» також акцентують увагу на тому, що через постійну фінансову нестабільність та низьку заробітну плату з підприємства ідуть молоді спеціалісти, зокрема, водії, без яких тролейбусний парк просто не зможе існувати.

У свою чергу, присутній на зборах міський голова Черкас Анатолій Бондаренко відзначив, що кошти на КП «Черкасиелектротранс» є і їх вистачить, щоб щомісячно виплачувати заробітну плату і оплачувати електроенергію.

– Подивимося по першому півріччю і, я думаю, кошти ми додамо, — сказав Анатолій Васильович. – На сьогоднішній день є 70 мільйонів гривень, які розписані на 12 місяців для тролейбусного парку. Зняли певну суму для того, щоб купити тролейбуси. Я в першу чергу зацікавлений, щоб не було питань щодо виплати заробітної плати.

Спеціалісти КП «Черкасиелектротранс» наголосили, що розвиток підприємства неможливий без оновлення рухомого складу. Наразі ж досі не вирішено, які саме тролейбуси будуть закуплятися на КП і в якій кількості. Але спеціалісти підприємства відзначають, що тролейбусів, які були у використанні, на підприємстві  достатньо для виконання замовленої транспортної роботи, мета  — оновлювати парк, а не збільшувати б/у техніку, особливо враховуючи складність її обслуговування та відсутність ремонтно-технічної бази.

Наразі на обслуговуванні КП «Черкасиелектротранс» є тролейбуси «Богдан» Т 70117, білоруські АКСМ  32102 та 321, ЛАЗ Е 183D1, ЗиУ 682В, ЗиУ 682Г, ЗиУ 683Б, ЗиУ 6205 та К-1205. Саме марки цих тролейбусів вміють обслуговувати і ремонтувати на підприємстві. Тож, відзначають працівники КП, потрібно купувати ті тролейбуси, які вже є у використанні на підприємстві  або схожі за конструкцією.

– Я хотів би, щоб кожен житель нашого міста розумів, що ми купуємо і за яку ціну. Але це повинен бути якісний продукт, щоб потім ми не тягали ці тролейбуси, — підсумував очільник Черкас. – Тому я пропоную провести дискусію і на ній вирішити, які ж все-таки тролейбуси ми маємо закупити.

Читайте також: Що відрізняє підприємства електротранспорту Запоріжжя, Чернівців і Черкас

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору