Мосійчук Павло Павло Мосійчук, громадський активіст, один з ініціаторів транспортної реформи в Черкасах

Що відрізняє підприємства електротранспорту Запоріжжя, Чернівців і Черкас

22 травня 2019, 16:26

У четвер та п'ятницю перебував у відрядженні в містах Дніпро і Запоріжжя. Ціллю відрядження у Дніпрі був огляд б/у тролейбусів для міста Запоріжжя та нових тролейбусів з автономним ходом, ціллю відрядження у Запоріжжя - дізнатися, яким чином місцевий електротранс придбав б/у тролейбуси і як взагалі вони наважилися першими в Україні придбати тролейбуси Van Hool. Однак зараз буде не про самі тролейбуси, а про дещо більш важливе - підхід до справи.

У четвер у Дніпрі проходив випробування один з чотирьох тролейбусів з автономним ходом для міста Чернівці, і якраз в той день в Дніпрі була делегація з цього міста, з якою вдалося поспілкуватися.

У цьому році Чернівці, крім нових тролейбусів із Дніпра, першими в Україні придбали 10 б/у тролейбусів HESS. На запитання, чому це місто купує б/у тролейбуси, а не тільки нове, керівник Чернівецького електротрансу відповів доволі цікаво:

"Мені треба конкурувати з маршрутками, мені треба, щоб люди їздили зручним транспортом. Для конкуренції із маршрутками ми купуємо тролейбуси з автономним ходом і відкриваємо нові маршрути. Для того, щоб люди зручно пересувалися центром - ми купили б/у тролейбуси із Швейцарії".

У Запоріжжі було ще цікавіше - на мої питання: як Запоріжжя наважилося купувати тролейбуси, які ще ніхто не використовував в Україні, де вони братимуть запчастини і як вони справлятимуться з чотирма кондиціонерами, які є в салоні тих б/у тролейбусів, що вони купуватимуть (наявність такої кількості кондиціонерів працівники черкаського тролейбусного визнали як недолік) вони відповіли наступне:

"Кожен тролейбус на лінії - це наша виручка. У нас поки немає коштів, щоб купувати багато нових, але ми хочемо возити наших пасажирів. Щодо запчастин - то є інтернет, є договори на Прозоро, є підприємці і є люди, які відповідають за закупівлі. Це не проблема. Наявність кондиціонерів - великий "+". У нас тролейбуси Škoda 90-х років мають робочий кондиціонер, люди на зупинках часто чекають саме на них, і вже за тиждень ми закінчуємо обслуговування кондиціонерів і люди їхатимуть в комфорті".

Якось так....

Мотивація, бажання працювати для міста і його мешканців кардинально відрізняє підприємства електротранспорту Запоріжжя, Чернівців і, на жаль, Черкас. Поки інші міста купують комфортну техніку з Європи, в Черкасах певні "товариші", які, схоже, бояться іти на ефір і говорити з громадою, передають мені: "Якщо купити ті тролейбуси, то буде сам на них їздити".

Отак і живемо. Отак і маємо інтервал тролейбуса в 135 хвилин, духоту влітку і холод взимку.

Всі тексти автора

Коментарі

1 сказав:

там нету таких де—ов как ты

черкащанин сказав:

Хорошое дело тролейбусы. Думаю нада больше цифр, без них никуда. Есть 18 млн. на тролейбусы, теперь их нада правильно использовать. Нужно сделать анализ сколько можна купить б/у или новых. Сравнить, что это даст городу, какие районы можем закрыть закуплеными тролейбусами, сколько это даст выручки, как изменится интервал движения. После анализа, будет четко видно какие машины нужно закупить. Эту аналитику опубликовать, пускай все жители ознакомятся(недельку на ознакомление). Потом создать электронную петицию. Так же считаю нужным опубликовать всех лиц (ФИО, фрация, партия, должность), которые мешают развитию электротранспорта в городе. Пускай люди знают за кого не нада голосовать на выборах.

Трошки вредний. сказав:

Колись в кожній редакції була посада коректора. В редакції видання “ПРО ВСЕ”, як мені здається, така посада відсутня. Або ж посаду займає людина рівень грамотності якої відповідає рівню автора даної публікації. Адже не існує в українській мові словосполучення “ціллю відрядження”. Є словосполучення “метою відрядження”! Хоча, можливо, так писати вимагає новий український правопис, що його вчора затвердив кабмін?

1 сказав:

а теперь можно и у ЭВРОПУ на шару

Вгору