Друга хвиля пандемії коронавірусу, що накрила Україну, змінила в нашій країні багато чого, проте не змогла перешкодити реалізації благодійних проєктів соціально орієнтованого бізнесу. Як і торік, компанія «АТБ», що є багаторічним лідером української галузі ритейлу, на початку осені провела традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі сучасного медичного обладнання для дитячих обласних лікарень по всій Україні. Проєкт «БлагоДій», ініціатором якого виступив спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд «АТБ», був вельми масштабним – він проходив одночасно у всіх супермаркетах найбільшої вітчизняної торговельної мережі.
У кожному куточку нашої країни на касах дискаунтерів «АТБ» клієнтам пропонували за невелику суму придбати яскравий аркуш зі схемою оригамі, з яким під силу впоратися навіть дитині дошкільного віку. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити безліч аркушів: скільки вважав за потрібне або ж скільки дозволяли фінансові можливості. Для тих клієнтів, які раніше не захоплювалися цим східним мистецтвом, автори запропонували QR-код із посиланням на докладну інструкцію зі складання оригамі. Усі зібрані в межах проєкту гроші Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ» спрямував на надання цільової підтримки дитячим лікувальним відділенням і закладам країни.
Небайдужі клієнти, що купують продукцію в супермаркетах «АТБ» у Черкасах та області, допомогли зібрати майже сто тисяч (94 тис. 181 грн.). На таку суму Благодійний фонд «АТБ» закупив для Черкаської обласної дитячої лікарні сучасну двосекційну терапевтичну кушетку для проведення терапії по Войту та Бобату. Її ціна становить 67 100 грн.
Також клініка Черкаської обласної ради одержала реабілітаційний тренажер InterAtletikGym TB001-100 із манжетами (19 381 грн.) та інноваційний реабілітаційний апарат для вакуумного масажу очей за 7,7 тис. грн. За цими цифрами стоять тисячі зцілених маленьких пацієнтів, які отримають шанс на здорове та щасливе життя.
Не секрет, що в нашій країні є чимало дітей із серйозними захворюваннями, лікування яких, на жаль, не по кишені ані їхнім батькам, ані країні, що переживає непрості у фінансовому плані часи та ще й бореться із пандемією. Порятунком у такій ситуації стає підтримка соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу.
- Проєкт унікальний тим, що він проходив у всіх магазинах мережі «АТБ» в Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом із вами нам вдалося зібрати значну суму, яку ми інвестували у здоров'я нації, – поділився керівник Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ» Сергій Демченко.
Будучи лідером галузі, компанія «АТБ» надихає на добрі справи не тільки мільйони своїх постійних клієнтів, але й партнерів по бізнесу, а також інших гравців на ринку ритейлу. Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, в 2017 році був створений Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Він акумулює зібрані гроші, а компанія потім додає свій благодійний внесок. Кошти направляють на закупівлю медичного обладнання й адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Компанія системно допомагає родинам воїнів, що загинули на Донбасі, багатодітним родинам, що опинилися у складних життєвих ситуаціях, людям, які постраждали від стихійного лиха, та багатьом іншим.
Не встиг фінішувати благодійний проєкт «БлагоДій», як компанія «АТБ» і Всеукраїнський благодійний фонд розпочали реалізацію нової соціальної ініціативи. Акція «Мене це стосується. А тебе?» вже стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі. Завдяки їй хочуть зібрати кошти для надання допомоги онкохворим дітям. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO). На касах супермаркетів «АТБ» покупцям пропонують за символічну ціну (5 і 7 гривень) придбати акційні мінішоколадки та пакетики чаю.
- Не треба бути зіркою, щоб займатися добродійністю… – скромно прокоментувала свою участь у проєкті «Мене це стосується. А тебе?» Ольга Полякова.
Усі гроші від реалізації спецтоварів, а також по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів, які надали партнери проєкту, будуть спрямовані на лікування онкохворих малюків, якими опікується фонд «Таблеточки». Щорічно в нашій країні рак діагностують у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менш ніж половина з них, але є надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу та нас із вами ці сумні цифри скоро зміняться.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram