Протягом 6 місяців 2017 року до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 1 439 звернень громадян. Із вказаного числа звернень вирішено 902 звернення та скарг жителів міста Черкаси та Черкаського району, 438 — направлено за належністю до інших відомств для розгляду.
У цілому, по напрямках прокурорської діяльності вирішені звернення, у своїй більшості, стосувалися питань досудового розслідування і представництва інтересів громадян та держави в суді. Звернення громадян Черкаською місцевою прокуратурою розглядаються відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян’’, у встановлені строки.
На особистому прийомі громадян працівниками Черкаської місцевої прокуратури прийнято 668 громадян, з яких безпосередньо керівником прокуратури — 77.
Крім того, Черкаською місцевою прокуратурою протягом 6 місяців 2017 року задоволено 26 звернень громадян, з яких 24 – з питань досудового розслідування та 2 – з питань нагляду за додержанням кримінально- виконавчого законодавства.
Разом з тим, постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації.
Протягом 6 місяців 2017 року до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 10 запитів на отримання доступу до публічної інформації.
За результатами розгляду запитів надано 4 інформації, 5 роз’яснень та 1 запит скеровано іншим розпорядникам.
Розглянуті Черкаською місцевою прокуратурою запити надходили з питань: досудового розслідування – 7, представництва інтересів громадян та держави в суді– 1, з інших питань – 1.
Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність Черкаської місцевої прокуратури, як розпорядника інформації, запитувачами до суду не оскаржувались.
За інформацією прес-служби прокуратури Черкаської області
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram