З 1 липня проїзд на залізниці подорожчає на 27-30%

24 червня 2014, 08:51

З 1 липня 2014 року на Одеській залізниці зросте вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по всім дирекціям залізничних перевезень. Тарифи збільшено по відношенню до існуючих у межах Одеської дирекції на 27%, в межах Херсонської, Шевченківської та Знам’янської дирекцій залізничних перевезень на 30%. Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджені з облдержадміністраціями Одеської, Черкаської, Кіровоградської, Херсонської та Миколаївської областей і визначаються залежно від відстані згідно з Правилами перевезень пасажирів, пише "Черкаський край".

Після підвищення тарифів, вартість повного квитка в приміському сполученні на території Одеської залізниці встановлена від 4,10 грн. до 26,00 грн. залежно від дальності поїздки.

Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, а студенти так само користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.

Питання про перегляд тарифів на приміські пасажирські перевезення з метою їх подальшого підвищення одеські залізничники не піднімали перед облдержадміністраціями з першого кварталу 2011 року. Проте критична ситуація з компенсаційними виплатами за перевезення пільговиків (за 2013 рік Одеською залізницею перевезено майже 3,3 млн пасажирів пільгових категорій на суму 30,8 млн грн, а отримано лише 17,6 млн грн., тобто 57,1%) та систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів зумовило підвищення тарифів.

З 1994 року й по теперішній час електропоїзди не закуповувались. До 2015 року зношеність електропоїздів становитиме 82%. Останні шість років на капітальний та поточний ремонти електропоїздів для Одеської області витрачено 71,4 млн грн., що становить лише 49,4% від необхідних витрат, а дефіцит коштів на підтримання у робочому стані рухомого складу з 2008 по 2013 роки становить 144,5 млн грн., крім цього на модернізацію електропоїздів залізницею витрачено 11,8 млн грн., на розвиток інфраструктури – 5,3 млн грн., на придбання технологічного обладнання – 5,1 млн грн.

Як стверджують залізничники, незважаючи на значні збитки, за минулий рік Одеська залізниця не скасувала жодного приміського поїзда.

Поділитись

Коментарі

Вгору