Телевізійників хочуть лишити фінансування, а працівників КП – премій

25 січня 2018, 23:24

Бюджетна комісія Черкаської міськради вчора розглянула програму підтримки засобів масової інформації.  Зокрема, муніципальному інформаційному агентству “Черкаси” планувалось спрямувати 378 959 грн. За ці кошти підприємство має проіснувати чотири місяці, згодом його ліквідують, повідомляє "Інфоміст".

Під час розгляду питання депутати виступили за те, щоб зменшити кошторис, зокрема, за рахунок зняття премій працівникам.

– Коли підприємство ліквідується, премії не виплачується, – зазначив депутат міськради Павло Карась.

Зрештою депутати попросити директора департаменту організаційного забезпечення Лілію Маліщук підготувати кошторис підприємства за винятком премій.

Окрім того, обранці розглянути питання висвітлення діяльності органів влади у пресі.

Загалом на ці видатки планують спрямувати 1 млн 228 тис. гривень.

Депутат міськради Ярослав Нищик виступив за те, щоб узагалі зняти ці видатки.

– Наша фракція тривалий час мала у виконкомі свого заступника міського голови. Скільки разів про роботу свободівців у міській раді було озвучено десь у пресі? Або про пропозиції Ігоря Коломойця? Є цілі фракції, які випадково не потрапляють під дію угоди про висвітлення у ЗМІ. І є більш заможні депутати, які й так влаштовують "джинсування" у ЗМІ за власний кошт, – зазначив Нищик.

На піар по телебаченню департамент оргзабезпечення планував витратити 420 тисяч гривень.

Депутат Павло Карась пропонував скоротити цю суму до 120 тисяч гривень – таким чином мер або хтось із виконкому мав би 30 хвилин ефірного часу щомісяця. На думку депутата, цих коштів вистачило б на оголошення термінової інформації, важливої для міста. Зрештою депутати ухвалили рішення зняти всі кошти, закладені на інформування по телебаченню.

Окрім того, 291 тис. грн мерія планує витратити на розміщення інформаційних матеріалів у друкованих виданнях і ще 268 тис. грн – в інтернет- ЗМІ. Щодо останнього пункту між депутатами також виникла дискусія, проте зняти цей видаток не вдалось за браком голосів.

Частково фінансування також було знято із соціальної реклами. Замість 248 тис. грн на це планують закласти лише половину котів – 124.

Вгору