Черкащанці відмовляють у заміні телевізора за гарантією, яка коштує більше 4 тис грн

06 липня 2016, 22:57

640x360-images-news-062016-b850eb88fe2cb1d38d696ac48e57061e

До редакції «Прочерку» звернулась черкащанка Олена Литвин, яка обурена сервісом одного із черкаських супермаркетів, де у грудні 2013 року купила телевізор за 6 тисяч грн. та гарантію до нього за 4,5 тисяч грн.

Як пояснила пані Олена, телевізор вона купила в одному з магазинів «Ельдорадо» у Черкасах. Відразу ж придбала до нього вартісну гарантію терміном на три роки. Навесні нинішнього року, коли термін гарантії ще не вичерпано, Олена звернулась до сервісного центру магазину, адже телевізор не працював.

- До нас приїхав майстер, забрав телевізор. Він був абсолютно цілий зовні. Потім майстер зателефонував, сказав, що телевізор ремонту не підлягає і його замінять на робочий. Однак, для цього потрібно приїхати і забрати цей зламаний телевізор у сервісному центрі та відвезти його в магазин для заміни. Коли ми приїхали, зі мною були ще двоє людей, відкривши коробку, побачили, що телевізор побитий. Таке враження, що його тягали по підлозі: екран тріснутий, ніжка побита. Ми почали обурюватись, на що представник сервісного центру сказав, що цей телевізор все одно уже списаний і підлягає заміні. На наші заперечення і слова про те, що ми не будемо забирати побитий телевізор, працівник центру подзвонив менеджеру магазину і попросив його прийняти битий телевізор, та запевнив нас, що проблем не буде, - розповідає Олена.

Приїхавши у магазин, жінка розповіла всю історію менеджеру, який пофотографувавши телевізор, відправив фото у головний офіс до Києва.

- Проблема виникла в тому, що коли я здавала телевізор, цей майстер забрав у мене чек, без якого на ремонт техніку не приймають. А коли ми приїхали забирати телевізор, що на той час був уже розбитий, то чеку вже не було, - скаржиться власниця телевізору.

Вона звернулась за порадою до юриста, який сказав, що чек можна поновити протягом 5 років.

- Я сказала їм, поновлюйте чек самі, бо він втрачений не з моєї вини. Менеджер пообіцяв мені передзвонити, але пройшов деякий час – жодного дзвінка. Коли подзвонила я, то менеджер сказав: «Ваше питання вирішується в центральному офісі в Києві з приводу того, що ви привезли розбитий телевізор». Тепер ні телевізора, ні грошей. Навіщо тоді платити за страховку? - обурюється черкащанка.

Довідка про те, що телевізор не підлягає ремонту

Довідка про те, що телевізор не підлягає ремонту

Менеджер черкаського магазину Віталій, який не схотів називати свого прізвища, на звернення кореспондента відреагував спокійно:

- Просто так поміняти телевізор ми не можемо. По-перше, у власниці немає чека. Вона говорить, що чек був і вона віддала його у сервісний центр. У сервісному центрі кажуть, що чек не бачили. По-друге, у телевізора розбитий екран. Ми не можемо без дозволу київських менеджерів зробити обмін. Тому і йде затримка, - пояснює Віталій.

На гарячій лінії мережі «Ельдорадо» розповіли, що у подібній ситуації власниці повинні повернути телевізор, за наявності документу: акту прийому товару, який їй видав працівник сервісного центру.

- Якщо в акті не вказано механічних пошкоджень телевізора під час прийому його працівником сервісного центру, значить їх не було, - говорить оператор гарячої лінії.

Більш того, за словами представниці торгової мережі, якби ці пошкодження були, техніку б взагалі не брали на ремонт за гарантією. Такі умови «Абсолютного захисту» - страховки, яку придбала Олена.

640x360-images-news-062016-c3eafb88638eaf9984a4a5afaeebf9dc

 

Як пояснила головний спеціаліст Інспекції з питань захисту прав споживачів Вікторія Ткаченко, акт приймання товару, виданий працівником сервісного центру – це основний документ, який може допомогти Олені у цій ситуації отримати взамін працюючий телевізор.

- Рекомендували б знайти усі документи, зокрема й акт прийому товару, та написати письмову претензію. Один екземпляр залишити в магазині, інший, з підписом менеджера чи директора магазину – забрати з собою. Якщо не буде реакції, то тоді звернутись до інспекції з питань захисту прав споживачів, - наголосила пані Вікторія.

За її словами, подібні ситуації періодично трапляються на Черкащині, зокрема виникають суперечки з приводу дії гарантійного талону.

Олена Литвин вважає, що в її ситуації має місце просте затягування часу, адже термін дії гарантії, яку вона придбала за 4,5 тисячі гривень, закінчується за півроку.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору