Як працює міський центр зайнятості в період карантину?

27 березня 2020, 08:01

фото тематичне

У Черкаському міському центрі зайнятості на період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування клієнтів з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо запобігання поширенню епідемій, спричинених коронавірусом COVID-19.

Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені в Черкаському міському центрі зайнятості.

Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з Вами зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що Вас цікавить. Звертаємо увагу, що Вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані телефону та адреса електронної пошти), за якими Ви перебуваєте на постійному зв’язку.

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 року № 215) одночасно в місцях надання послуг не може перебувати понад 10 осіб.

Якщо Ви зареєстровані в Черкаському міському центрі зайнятості як безробітний:

*кар’єрний радник з Вами комунікує засобами телефонного чи електронного зв’язку відповідно до наданих Вами контактів при реєстрації;
*на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Саме таким чином Ви можете отримувати консультації та відповіді на Ваші запитання;
*відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. Пам’ятайте, що кар’єрні радники будуть з Вами зв’язуватися щодо призупинення відвідування центру зайнятості;
*у разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але Ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до Вас не будуть застосовуватися штрафні санкції, так само як Ви не будете зняті з обліку.
Контакти Черкаського міського центру зайнятості для комунікації з клієнтами:

- 0472 37 51 58,
- 0472 35 22 40,
- 0472 33 19 81.

Консультант роботодавця:

- 0472 35 52 74,
- 047225 24 14.

Адреса електронної пошти Черкаського міського центру зайнятості:
cherkasy.mcz@gmail.com,
2350@ckocz.gov.ua.

Які документи необхідно надати в центр зайнятості для реєстрації як безробітного можна дізнатися за посиланням https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/yaki-dokumenty-neobhidno-nadaty-v-centr-zaynyatosti-dlya-reyestraciyi-yak-bezrobitnogo.

Шукайте роботу онлайн на нашому офіційному сайті https://www.dcz.gov.ua, де база вакансій оновлюється щодня. На онлайн-ресурсі «Освітній портал Державної служби зайнятості» http://skills.dcz.gov.ua до ваших послуг курси, вебінари, дистанційні програми від Центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

За інформацією із пресслужби Черкаської міськради

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору