Як бізнесмен, можу зрозуміти перевізників, що не хочуть працювати собі на збиток. Проте, як лідер громадського руху, не хочу, аби це підвищення, як і в минулі роки, вкотре обернулося лише простим підвищенням вартості проїзду у і без того непростий час.
Черкащани мають відчути і підвищення якості перевезень. Наприклад, та ж можливість для людей не мерзнути на зупинках узимку, а точно знати про час прибуття транспорту, що дозволяє безкоштовно пропонована мною для міста та перевізників система Mapamagic.
Крім того, оскільки 240 гривень на місяць (а саме стільки доведеться заплатити за проїзд у маршрутці пересічному черкащанину, що користується транспортом щонайменше двічі на день) — досить суттєва сума, повинна бути запроваджена пропорційність сплати вартості проїзду.
Людина, якій потрібно проїхати одну зупинку, не повинна сплачувати ті ж 4 гривні, які сплачує пасажир, що їде 10 зупинок. Це проста справедливість і перший крок до запровадження цивілізованості у системі міських перевезень. Тим більше, що Україна прямує саме до запровадження прозорості та упорядкованості системи міських перевезень.
І нещодавно Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроект про запровадження електронного квитка — автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, що запровадить контроль над масштабами перевезень та оцінити обґрунтованість тарифів, яких вимагають перевізники.
Система ця, впровадження якої, швидше за все, у найближчому майбутньому очікуватиме і Черкаси, так само передбачає нові технологічні рішення, які простіше було б «наростити» на основі уже впровадженої системи Mapamagic.
Громадський діяч, лідер руху «Нові Люди» та проекту Mapamagic Віктор Євпак.
Джерело: "Вичерпно".