Відтепер черкасці можуть повідомити про порушення благоустрою через Telegram

25 червня 2020, 08:03

Управління інспектування ЧМР запускає в роботу нову систему надходження й обробки звернень громадян «CheClean». Про це повідомив начальник управління інспектування Станіслав Коломієць. 

Тепер черкасці зможуть повідомити про виявлені порушення благоустрою, щойно помітили їх на вулицях міста. Для цього потрібно лише мати смартфон і месенджер Telegram.

А далі алгоритм дій наступний:

1) Знаходите в телеграмі чатбот CheClean
https://t.me/CheClean_bot

2) Долучаєтесь до чату і автоматично отримуєте детальні підказки.

3) Надсилаєте опис проблеми, фото та геолокацію.

4) Чат-бот формує надану вами інформацію в цілісну заявку і направляє її в базу даних.

5) Заявки розподіляються між відповідальними інспекторами згідно з закріпленими за ними секторам території міста.

6) Звіти про розглянуті і опрацьовані заявки публікуються на офіційній сторінці Управління інспектування ЧМР у фейсбук. «В майбутньому ми плануємо включити до системи також месенджери Viber та WhatsApp.

- Будемо раді отримати від вас зворотній зв’язок: якщо ви помітите якісь недоліки в роботі системи, будь ласка, повідомте нам. Також нагадую, що запроваджена раніше система прямого зв’язку лишається активною (месенджери Viber, Telegram, WhatsApp за номером (096)047-21-02 - ми підтримуємо зв’язок із вами всіма доступними способами.
Відкритість і доступніть для мешканців міста та опертивність в реагуванні на їх звернення є одними із наших головних пріоритетів. Сподіваюсь, що нова система прийому і обробки звернень громадян «CheClean» допоможе вивести роботу Управління інспектування на новий якісний рівень, та з часом стане у нагоді для наших колег із інших структурних підрозділів й комунальних підприємств, - зазначає Станіслав Коломієць.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору