Філії ДП «Черкаський облавтодор» об’єднали з іншими підрозділами підприємства. Цьогоріч черкаські дорожники працюють в умовах суворої економії, тож вирішили провести оптимізацію своєї роботи. Так, на початку літа працівники перейшли на 4-денний графік роботи, а нещодавно провели укрупнення трьох філій.
Так, Чорнобаївський райавтодор приєднали до Золотоніської дорожньо-експлуатаційної дільниці, Лисянський – до Звенигородської, Чигиринський – до Черкаської. Таким чином на базі цих філій створили ДРП – дорожньо-ремонтні пункти.
- Ми пішли на цей крок з метою оптимізації роботи підприємства та зменшення витрат на управлінський апарат, - розповідає головний інженер ДП «Черкаський облавтодор» Анатолій Вакуленко. – Відбулося скорочення переважно інженерно-технічних працівників – економістів, бухгалтерів, а техніка та посади робочих збережені.
В процесі оптимізації скоротили 22 працівники, заощадивши таким чином на рік більше півмільйона гривень. Чи відбуватиметься подальше об’єднання філій, дорожники не знають, проте, такої ймовірності не виключають. Нагадаємо, до оптимізації в структурі Облавтодору працювало 24 підрозділи, один із яких – Єрківський спецкар’єр.
У Службі автомобільних доріг у Черкаській області зазначають, що нинішнього року обсяг робіт порівняно з попереднім роком зменшився більш як удвічі. Приміром, торік у вересні Облавтодор виконав замовлення на ремонт та експлуатацію автошляхів на суму 75 млн грн, а цього року – лише на 35.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram