У Держпродcпоживслужбі спростували заяви черкаського управителя про відсутність порушень

13 вересня 2019, 20:02

Днями на сторінці управлінської компанії "Нова Якість" була оприлюднена інформація про результати проведення ГУ Держпродспоживслужби у Черкаській області (далі ДПСС - ред.) дослідження тарифу на утримання багатоквартирних будинків та правомірності його застосування. За твердженням управителя, комплексна перевірка не виявила жодних порушень. Однак, вже за кілька днів у ДПСС повідомили, що категорично заперечують проти змісту оприлюдненої інформації.

У публікації під назвою " Жодного порушення" на сторінці управлінської компанії "Нова якість" у Фейсбук, опублікованої 10-го вересня, було зазначено, що дільниця № 22 компанії "Нова якість" пройшла перевірку Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області. Підставою для візиту спеціалістів стала заява однієї із мешканок будинку, який обслуговує компанія.

- Жінка звернулася з проханням, аби служба “дослідила тарифи та правомірність їх застосування” управлінцем. Перевірка була погоджена Мінекономрозвитку України, - йдеться у публікації. - Ані в процедурі призначення конкурсу, визначення переможця, формування тарифу, укладання договорів з будинками та рішенні про реорганізацію "Сантехбудконструкції" порушень не виявлено. Вкотре підтвердили законність нашої роботи, - йдеться у повідомленні управлінської компанії.

фото зі сторінки "Нової якості" у Фейсбук

Втім, вже наступного дня у Держпродспоживслужбі виступили із заявою про запереченнф оприлюдненої інформацієї.



Як йдеться у повідомленні контролюючого органу, під час позапланового заходу Управлінням захисту споживачів здійснено перевірку тільки тих питань, що порушені у зверненні заявниці. Зокрема, заявниця просила "дослідити тарифи на правильність їх застосування ТОВ Управлінською компанією «Нова якість», Дільниця 22» .

- Це неправда, за цими питаннями перевірка не проводилась, вказана інформація «Нової якості» не відповідає дійсності, - заперечили у ДПСС інформацію, викладену управителем.

скріншот зі сторінки "Нової якості"

Вже за декілька годин на сторінці компанії було внесено виправлення. Однак, підписників сторінки більше турбувало питання виконання компанією своїх зобов'язань. Заява компанії не викликала розуміння з боку жителів багатоквартирних будинків, які вона обслуговує. У коментарях до публікації користувачі вимагали у "Нової якості" результатів роботи, а не заяв у соцмережах.

- У мене в будинку тече дах! Я так розумію, всі гроші, які ми сплачуємо, йдуть на розкрутку цієї сторінки. Вимагаю пояснень, чому майже за чотири місяці по нашим заявкам ніхто жодного разу навіть на прийшов, щоб оцінити масштаб робіт. А диспетчер тільки відповідає, що на будинковому рахунку немає грошей, - обурилась черкащанка Ірина Гайдар.

скріншот обговорення зі сторінки "Нової якості" у Фейсбук

- 26-та дільниця, з червня пишу, щоб прибрали сміття з газону, а вже осінь, і тільки збільшується сміття. Останній місяць, принципово не заплатила квартплату. Відпрацюйте те, що вже сплачено. Не буде прибрано у вересні, також платити не стану. Вимагаю, щоб кожен місяць, підписувався Акт виконаних робіт, мешканцями будинку, - зазначає Раїса Кузьменко.

скріншот обговорення зі сторінки "Нової якості" у Фейсбук

Нагадаємо, у травні 2019-го року багатоквартирним будинкам обласного центру було призначено нового управителя - приватну компанію замість комунальних СУБів. Згідно з результатами конкурсу, переможцем і управителем багатоквартирних будинків стало ТОВ "Сантехбудконструкція". Після надходження перших платіжок мешканці будинків почали обурюватись збільшенню плати за обслуговування, яка зросла у понад два рази та відмовляються сплачувати кошти новому управителю.

Коментарі

Вгору