У Черкасах склали рейтинг найпопулярніших ділових книг, які роблять людей успішними

04 січня 2015, 16:00

583539-1366x768

В рамках спільного проекту портал «Діловий регіон» та Черкаський будинок книги підготували рейтинг ділових книг, які найчастіше купували у 2014 році. До Топ-3 ділових видань увійшли ті, що були випущені у 2014 році та мали найбільший попит серед відвідувачів Черкаського будинку книги. Вони стануть у нагоді керівникам, бізнесменам і тим, хто хотів би такими стати. 

1 позиція

Вадим Зеланд
«Трансерфінг реальності»

Трансерфинг - це мистецтво управління реальністю, використовуючи свою свободу вибору. Світ завжди відображає наше уявлення про нього. Людина може вибрати будь-який з варіантів розвитку сьогодення і, таким чином, опинитися в бажаних обставин. Для того, щоб навчитися це робити, необхідно навчитися знаходити порозуміння між душею і розумом, формувати намір і уникати впливу деструктивних маятників.Більшість людей, які прочитали "Трансерфинг", відзначають, що ця книга з перших сторінок повністю перевертає уявлення про світ і ролі людини у своєму власному житті. Свіжий погляд на реальність спонукає читача свідомо ставитися до того вибору, який він робить у ту чи іншу мить, і це дійсно змінює його життя в бажаному напрямку. "Це працює!" - Фраза, яка трапляється майже у всіх відгуках про книгу Вадима Зеланда.


2 позиція

Стівен Кові
«Сім навичок високоефективної людини»

Ця книга, видана в 73 країнах світу на 29 мовах тиражем більше 10 мільйонів екземплярів. Цей «міжнародний бестселер №1» президент США Біл Клінтон вважає настільною книгою кожної людини, що прагне до успіху. Його автор Стівен Кові відомий у всьому світі як фахівець з проблем управління, сім'ї, міжособистісних стосунків, особистої ефективності та розвитку особистості.У 1996 році він увійшов до рейтингу 25 найвпливовіших людей США, що зробили серйозний вплив на розвиток американського суспільства. Його праця універсальна, оскільки заснована на «природних законах» - на принципах і правилах, що діють скрізь і завжди.


3 позиція

Елія Голдратт
«Цель»

Людина при веденні особистого бізнесу стикається з багатьма проблемами. Як зробити їх своїми союзниками і навчитися під їхньою дією мислити логічно, спокійно, поступально, без авантюрно-істеричних перескоків і розривів? Цьому і присвячена книга Е. Голдрата. Підприємець повинен мати здатність бачити причинно-наслідкові зв'язки між діями і результатами і знати базові принципи досягнення успіхів.Автор у книзі показує відмінний приклад поширених помилок в бізнесі і в житті людини. Він намагається донести до кожного, що готові рішення не завжди правильні, що до бажаного результату людина повинна прийти шляхом власних умовиводів.

Автор також дає зрозуміти, що в гонитві за ефективністю і за зниженням витрат компанії часто завдають собі шкоди і в підсумку починають менше заробляти. Книга показує, що таким чином можна зробити бізнес збитковим, а отже дає розуміння як самому не робити схожих помилок.

Форма написання - індустріальний роман - дійсно робить книгу захопливою і легкою для прочитання.

Ти сильна, активна і рішуча! Підкресли свій образ з L'marka. Стиль ділової жінки!

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору