У Черкасах школярку виживають з класу через конфлікт із вчителькою

11 січня 2017, 10:27

627971Десятирічну ученицю школи №17 Марію Шакіну виживають з класу - цькування на її адресу почалися тоді, коли дівчинка поскаржилася на вчительку. Про це повідомляє її батько Дмитро Шакін у Facebook, пише vikka.ua.

"Вердикт батьківських зборів 5-Б класу майже одностайний – наша донька "не має права далі навчатись в класі і повинна бути переведена в інший клас", інакше їй цькування з боку однокласників забезпечене. А я – "садист", якщо добровільно не заберу свою дитину з класу", – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, наприкінці року у Черкасах розгорівся освітній скандал. Батько дівчинки Дмитро Шакін оприлюднив аудіозапис уроку, де вчителька англійської мови підвищує голос на дітей та постійно їх ображає. Після цього комісія при департаменті освіти та гуманітарної політики міськради вирішила звільнити вчительку, а у дівчинки почалися проблеми у школі.

Поділитись

Коментарі

Дмитро сказав:

Найкраща оцінка ситуації від Mykola Rud – тут вже є робота і для СБУ:
“Як професійний педагог.
Прослухавши аудіозапис голосу вчительки, яка розмовляє із дітьми, можу зробити висновок про професійну непридатність не лише вчительки, а й директора.
Він напевно мав вивчити аудіозапис.
Якщо директор прослуховував цей запис і вважає себе педагогом – то мав зробити належний висновок із тої ситуації, яка склалась.
Він також мав належно відреагувати НЕГАЙНО.
На що він сподівався?
Чому поводить себе так впевнено і навіть зухвало?
Слід терміново втрутитись “Інституту педагогіки”, підключити психологів і зробити дослідження записів спілкування педагога із дітьми.
Це слід зробити якомога швидше, щоб відповідні органи мали цей документ на руках і могли посилатись на нього.
Батьки не є педагогами і психологами – вони не мають кваліфікаційного права вирішувати чи варто – чи не варто захищати вчительку й директора школи.
Це мають робити СПЕЦІАЛІСТИ.
Директор і завідувач районної педагогічної структури мають бути звільнені.
В нормі, вони безумовно винні і це не підлягає обговоренню. Їх службовим обов’язком є моніторинг процесу навчання і ВИХОВАННЯ. Вони для цього призвані та існують як інституція.
На очах у всієї школи створено систему цькування дитини-інваліда…
І у цьому приймає участь не лише вчителька, а й директор, який не зробив належних висновків…
Він не міг не знати, як вчителька розмовляє із учнями – про це однозначно відомо колегам – адже вона кричить дуже голосно, що можливо є ознакою неадекватного стану нервової системи.
Таке теж не можна виключити.
Це може означати, що вища керівна структура курирує даний процес і направляє його у потрібному їм напрямку.
Тобто – за попередніми висновками – це антидержавна діяльність.
Очевидно, що у обласних структурах це відомо усім, хто мав би по службі це знати.
Міське управління має зробити висновок і продовжити дослідження у всіх інших школах.
Скоріш за все – це тотальне ураження нашого соціуму у даному регіоні й у даній сфері.
Мій попередній висновок такий: у місті нездорова обстановка; судячи із промови директора у всіх управліннях педагогічної сфери міста домінує антиукраїнська та антидержавна агресивна позиція.
За таких умов очевидно, що антидержавна = антиукраїнська робота ведеться планомірно і сплановано.
Тут вже пізно робити висновки – слід діяти негайно.
Одночасно із тим, слід діяти обережно, уважно стежачи за реакцією із метою упередження якихось небезпечних кроків із боку антидержавної агентури.
Хочу зауважити важливу, на мій погляд, обставину: все це відбувається під час воєнних дій на Донбасі та на Луганщині.”Текст коментаря

Вгору