Тролейбусні баталії по-черкаськи: політичні ігри чи турбота про містян?

19 листопада 2014, 23:36

10251920_611648318940531_7333365899123817566_n

Сьогодні спеціально створена комісія повинна була вирішити, як можна оновити рухомий склад тролейбусного парку КП “Черкасиелектротранс” за рахунок тролейбусів, які наразі перебувають на балансі ПАТ “Азот”. Протягом майже двох годин розмов, суперечок та криків члени комісії врешті-решт ухвалили рішення.

Про це повідомляє кореспондент Про Все.

А саме: звернутися до ПАТ "Азот" з проханням надати у письмовому вигляді умови, на яких це підприємство готове передати тролейбуси місту (чи за гроші, чи на умовах оренди, чи лізингу).

Також члени комісії вирішили ухвалити резолюцію про те, що єдиний спосіб поповнення рухомого складу КП "Черкасиелектротранс" - це придбання тролейбусів на відкритому тендері. Тобто надати можливість максимальній кількості фірм взяти участь у тендері і незалежно від того, хто його виграє, місто придбало тролейбуси на вигідних для нього умовах.

Резолюцію члени комісії передадуть  міському голові і на його відповідь чекатимуть два тижні.  На думку секретаря міської ради Олександра Радуцького, мер повинен разом з членами комісії обговорити резолюцію і зробити це у відкритий спосіб.

За словами голови тендерного комітету Олександра Барбохи, у заявці на тендер необхідно прописувати технічні характеристики і вимоги до закупівлі таким чином, щоб це не було зроблено під якогось конкретного виробника.

- З досвіду проведення такого тендеру скажу, що конкуренція на ринку досить жорстка, і якщо вимоги будуть прописуватися конкретно під когось, то ми будемо розглядати усі питання і скарги в антимонопольному комітеті, - зазначив Барбоха.

У ході обговорення одні члени комісії були незадоволені тим, чому місто повинно купувати саме тролейбуси "Азоту", які протягом двох років стояли без діла, по ціні новеньких, інші - пропонували вивчити питання придбання тролейбусів більш детально.

- Потрібно з'ясувати, чи діє сьогодні державна програма підтримки вітчизняного транспорту, вивчити вартість тролейбусів, які сьогодні представлені на ринку (ураїнські, китайські, білоруські). Нехай експерти оцінять технічний стан тролейбусів, які стоять на "Азоті". Чи потрібні взагалі такі тролейбуси Черкасам, чи, можливо, потрібно купувати вже електричні автобуси, як у Львові це роблять,  - зазначив депутат міськради Андрій Більда.

За словами представника ПАТ "Азот", депутата міськради Івана Сухарькова, підприємство готове брати участь у тендері на тих же умовах, що й інші претенденти.

- Наразі тролейбуси проходять повний технічний огляд, у разі потреби їх може оглянути спеціальна комісія. Це питання я порушував лише з однією метою - зрушити цей момент з мертвої точки. Адже протягом двох років ми нічого не можемо зробити через кулуарні домовленності, непорозуміння тощо. Ми повністю закреслили усе, що було раніше, і нарешті давайте вирішимо питання з тролейбусами. Виграє "Азот" тендер чи ні, ми знайдемо, куди передати тролейбуси. Але з тим, що нічого не вирішується, і тролейбуси просто стоять, потрібно щось робити, - наголосив Сухарьков.

Нагадаємо, вчора на комісії було розглянуто чотири варіанти співпраці міста з ПАТ “Азот” в частині забезпечення транспортних перевезень.

Поділитись

Коментарі

Вгору