ТОП-5 проблем, що найбільше псують зовнішній вигляд Канева

22 вересня 2016, 14:25

Kanev (6)

Канів носить величне звання духовної столиці України. Саме тут знайшов свій вічний спочинок український пророк Тарас Шевченко. Саме канівські джерельні води дивували своїм незабутнім смаком польського короля і захоплювали духом свободи турецьких ординців.

Однак, попри значну історичну значимість та свій колорит, Канів, як і інші українські міста, має свої місцини, що не додають приємних вражень від свого вигляду не лише гостям чи туристам, але й самим містянам.

Саме тому, журналісти «Kanos» вирішили сформувати свій рейтинг місць та проблем, які за нашими спостереженнями найбільше псують загальний вигляд міста і залишають по собі не найкращі враження про Канів.

Пивні ятки на кожному кроці

Перше враження будь-якого туриста, що приїздить до того чи іншого міста, формує залізничний чи автовокзал. Безперечно, сама будівля комплексу «Авто-ріка», що був побудований у нашому місті в рамках підготовки до Євро 2012, вражає багатьох. На той час передбачалося, що туристичний центр завершить архітектурний ансамбль Привокзальної площі Канева та символізуватиме ворота міста.

Але наразі, міський туристично-інформаційний центр гуртується в невеличкій кімнаті в одному із приміщень комплексу, а саму територію комплексу, як в середині, так і довкола неї, окупували пивні намети і кафе, контингент яких, часто провокує не просто відчуття здивування, але й відразу.

tvLf2k8p0Zo

До того ж подібні намети та заклади зустрічають канівського туриста не лише на автовокзалі, але й переслідують в центральній частині міста і, особливо, на набережній та прибережній зоні.

snIWNAg2zQEСтихійні несанкціоновані ринки

Для Канева, як і для багатьох інших міст України, гостро стоїть питання боротьби зі стихійною торгівлею. Адже попри наявність центрального ринку та ринку навпроти комплексу «Авто-ріка», часто можна спостерігати картину масової організації стихійної торгівлі далеко поза їх межами, зокрема, у місцях, де проходить значна частина канівчан.

Та найгірше те, що торгувати у непризначених для цього місцях, полюбляють не лише «бабусі із 5-ма кілограмами картоплі», а й приватні підприємці, які видають свою продукцію за домашню.

За прикладами далеко ходити не слід: стихійна торгівля поблизу зупинки біля магазину «Диво», торговці на училищі.

Наразі у Каневі розпочали посилено боротися зі стихійними базарами, які розташовуються зовсім поряд із призначеними для цього торгівельними місцями. Тож матимемо сподівання, що слова міських очільників спільно із працівниками комунального підприємства «Міський ринок» не залишаться просто пущеними на вітер, а всі бажаючі матимуть змогу здійснювати торгівлю у Каневі цивілізовано і лише у відведених на те місцях.

Недотримання чистоти на набережній

Звичайно, всі ми знаємо народну мудрість, яка говорить про те, що чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять. І хоча впродовж останнього часу у місті було здійснено ряд екологічних ініціатив та профілактичних акцій, що мали на меті здійснення масового прибирання та очищення прибережної зони Дніпра від сміття, все ж, канівська набережна, як і вся прибережна зона Дніпра в межах Канева, продовжують бути «слабким місцем» нашого міста.

nF0nMajTJlk

Зі слів міських очільників, влада активно займається вирішенням цієї проблеми. На відповідній ділянці вздовж Дніпра працює прибиральниця одного із міських комунальних підприємств, а нещодавно було прийняте рішення про продовження міської набережної до 14-ти поверхівки, що  послужить облаштуванню на даному відрізку вуличного освітлення та розміщенню додаткових сміттєвих баків та лавок.

Та чи дозволить це вирішити проблему в комплексі? Питання залишається відкритим.

Експансія зовнішньої реклами в центральній частині міста

Образ міста значною мірою також творить так зване поняття архітектурного ансамблю. Для тих, хто вперше про це чує, варто знати лише те, що це є уособленням гармонійної єдності просторової композиції будівель, інженерних споруд, творів монументального живопису, скульптури і садово-паркового мистецтва на певній території.

Елементами архітектурного ансамблю певної вулиці чи площі у місті може бути ландшафт, пам'ятники і, навіть, рекламні носії. Головне, щоб все було в міру і з певною долею смаку.

Однак, з останнім на центральних вулицях Канева є серйозні проблеми. Рекламні стенди різних форм, розмірів та кольорової гами заполонили перші, а подекуди й всі поверхи окремих канівських будівель в центрі міста.

Безперечно, дана проблема не є унікальною виключно для Канева. Схожа ситуація є і в інших містах. Проте не всюди міська влада згідна миритися з подібним станом речей, а тому запроваджує все нові і нові зміни до правил розміщення зовнішньої реклами та слідкує за їх неухильним виконанням.

qR9a6SLHrps

Для прикладу, у Львові свого часу також прийняли відповідні зміни до правил, згідно яких, у місті було запропоновано встановити такі зони, як: зона ЮНЕСКО, зона історичного ареалу, зона транспортних вузлів та магістралей та зону сучасної забудови. Ніхто не говорить, що цей список вичерпний, але його можна брати за основу і розширювати чи звужувати.

До того ж, відповідне зонування накладає певні обмеження щодо розміщення тих чи інших рекламних конструкцій. Більше того, у вище згаданих правилах детально виписані вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами, до елементів та матеріалів спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, вимоги щодо дизайну цих конструкцій, змісту та мови зовнішньої реклами.

Також правила включають в себе класифікатор рекламних засобів, встановлення яких дозволяється у міста. Цей класифікатор містить перелік рекламних засобів, а відповідно й зон, у яких ці засоби можна розміщувати в залежності від їх виду. До прикладу, відповідно до цього класифікатора, центральна частина міста повинна бути вільною від великоформатних щитових конструкцій, а також дахових конструкцій.

Навіщо все це, запитаєте Ви? Все дуже просто. Відповідні зміни покликані вирішити проблему перенасичення міста рекламними конструкціями, проблема чого є і в Каневі, а також забезпечити більш гармонійне розміщення засобів зовнішньої реклами, щоб останні не виглядали обузою для зустрічного туриста, про що писалося вище, а навпаки, стали своєрідною окрасою міста.

Безперечно, все вище описане не привід для надуманої критики чи провокування відчуття відрази від нашого міста. Навпаки. Знаючи власні проблеми в обличчя, а ще краще, маючи рецепти як швидко і якісно можна буде їх вирішити, місцева влада спільно з канівчанами зможе розставляти правильні пріоритети і акценти та спільно перетворювати слабкості міста, в його сильні і привабливі сторони.

Коментарі

Вгору