У зв’язку з реформою ринку електричної енергії з 01.01.2019 року рахунки за спожиту електроенергію виставляють електропостачальні компанії. Відповідно, побутові споживачі мають сплачувати кошти саме електропостачальнику – на його рахунок зі спеціальним режимом використання.
На жаль, не всі споживачі виявилися готовими до таких змін, тому на початку 2019 року мала місце ситуація щодо помилкових оплат за спожиту електричну енергію на рахунки операторів системи розподілу (обленерго). Деякі споживачі самостійно продовжували оплачувати рахунки за спожиту електричну енергію за старими реквізитами, через що виникла переплата і, як наслідок, помилкове зарахування коштів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Черкащан повідомляють про зміни періоду приймання показів лічильника
Нині, до ПАТ Черкасиобленерго» продовжують звертатися споживачі із запитаннями: що робити, якщо кошти були помилково сплачені на рахунок енергорозподільної компанії (обленерго), та як повернути переплачені у попередньому році кошти?
Якщо Ви помилково сплатили кошти за спожиту після 01.01.2019 року електроенергію на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго», то просимо Вас звернутися до Вашого РЕМ та написати заяву про повернення помилково сплачених коштів у обраний Вами спосіб, це може бути:
- зарахування відповідних коштів на банкіський рахунок;
- зарахування відповідних коштів на особовий рахунок у компанії-постачальника.
Якщо у вас залишилася переплата на 1 січня 2019 року, то вам слід звернутися до вашого РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на ваш новий особовий рахунок.
Зразок заяви на повернення коштів
Зразок заяви для повернення коштів для отримувачів субсидії
За інформацією ПАТ "Черкасиобленерго"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram