Що робити, якщо недолили пального: поради черкаським автомобілістам

26 листопада 2021, 16:07

Більшість споживачів є власниками транспортних засобів і тому регулярно користуються послугами автозаправних станцій. Випадки, коли на автозаправній станції не доливають замовлений об’єм пального, не часті, але трапляються. Пальне – такий же товар, як і будь-який інший продукт. І споживачі пального мають такі ж права, як і відвідувачі магазинів.

Суб'єкт господарювання, який торгує нафтопродуктами, зобов’язаний надати достовірну та своєчасну інформацію про нафтопродукти, а також на вимогу споживача – копію документа про якість (паспорт якості) пального та копію декларації про відповідність.

На заправці оператор АЗС в обов’язковому порядку зобов’язаний при розрахунку за придбані нафтопродукти видати розрахунковий документ, який підтверджує факт купівлі товару. Невидача чека повинна насторожити, оскільки в разі необхідності неможливо буде довести факт придбання товару.

Перед початком кожного відпуску нафтопродуктів дані об'єму та вартості на показувальному пристрої колонки повинні обов'язково встановлюватися на нульову позначку.

Якщо при заправці автомобіля виникли сумніви щодо точності вимірювань колонкою, є підозра у недоливі під час відпуску пального, необхідно звернутися до оператора автозаправної станції. Оператор зобов'язаний негайно провести контроль точності під час відпуску дози за допомогою еталонного мірника. Згідно з пунктом 15 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, відхилення об’єму відпущеної у еталонний мірник дози рідкого пального з динамічною в'язкістю до 1000 мПа не повинно перевищувати 0,5 відсотка, оливи – 1 відсоток, газу нафтового скрапленого – 1 відсоток. Еталонні мірники підлягають калібруванню.

Якщо виявлено недолив, споживачу відшкодовуються фактичні збитки, визначені за допомогою еталонного мірника. Подальше використання цієї колонки  припиняється до проведення ремонту та повірки після ремонту.

У разі претензій у споживача щодо якості послуг, що були надані на автозаправній станції, та відмови суб’єкта господарювання задовольнити висунуті ним вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, він має право звернутися із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області за адресою: вул. Смілянська,120, м. Черкаси.

За інформацією пресслужби Держпродспоживслужби Черкаської області

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору