Що робити черкащанам, якщо не вдається створити COVID-сертифікат про вакцинацію

17 жовтня 2021, 09:17

Понад 1,8 мільйона українців на сьогодні успішно користуються електронним документом, що підтверджує факт вакцинації від COVID-19 у додатку “Дія”. Користувачі можуть отримати і міжнародний, і внутрішній COVID-сертифікати, повідомляють у пресслужбі Міністерства охорони здоров'я.

Попри велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, МОЗ продовжує фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить. Кожен з таких випадків проаналізований, розібраний та, за можливості, виправлений. На підставі цих кейсів зібрали перелік найбільш поширених запитів та підготували алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.  

Якщо ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа 

Якщо Ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал "Дія", використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал "Дія" відповів, що "Немає даних про вас", зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом — перевірити Ваші персональні дані, зокрема, такі: 

1. ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах

2. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН)

3. УНЗР – унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити  цифрову ідентифікацію людини

4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження

5. Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не Ваші. Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів Вашого профілю в системі або співпадінь із профілем іншої людини.

"Помилка при генерації сертифіката" після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, які описані вище. 

"На жаль, заява не підписана" після запиту на COVID-сертифікат 

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

"Ви зможете додати його лише після другого щеплення"

Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт "Дія", увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.          

"Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення" 

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.                

"Номер партії вакцини помилковий"

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом —  позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки. 

Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат. 

“На жаль, сталася помилка” 

Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку "Дія".

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору