ТОВ «Черкасиенергозбут» з метою забезпечення своєчасних розрахунків проводить роботу зі своїми споживачами шляхом особистого спілкування. Такі візити в умовах карантину відбуваються з дотриманням усіх заходів безпеки – з використанням засобів індивідуального захисту та дотриманням безпечної дистанції.
Під час таких зустрічей працівники надають необхідні роз’яснення, здійснюють досудові нагадування, уточнюють суму заборгованості та консультують з усіх питань стосовно електропостачання, які можуть виникнути у споживача. В умовах карантинних обмежень такий сервіс дозволяє вирішити проблемні питання більш зручно, швидко та безпечно.
Зверніть увагу, Працівники ТОВ «Черкасиенергозбут» завжди мають при собі пластикове посвідчення, на якому розміщено фото, зазначено прізвище, ім’я, по батькові та посада працівника, особа якого посвідчується. Також даний документ містить номер посвідчення, термін його видачі і дату, до якої дане посвідчення є дійсним.
Тому у разі виникнення сумнівів одразу вимагайте надати посвідчення особи. Якщо сумніви залишилися – одразу звертайтеся до Вашого ЦОС або до кол-центру Товариства, щоб переконатися, чи працює така людина і чи отримувала вона розпорядження на виїзну роботу зі споживачами.
Телефони вашого ЦОС можна знайти за посиланням:
http://energozbut.ck.ua/pidrozdily.html
Телефони кол-центру Товариства:
(0472) 31-88-13, 31-88-31, (067) 510-54-58, (067) 510-54-57
За інформацією пресслужби "Черкасиенергозбут"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram