Фахівці громадської мережі "Опора: Черкащина" розібрали агітаційні тактики у Facebook кандидатів у нардепи в окрузі № 197.
Їхній вердикт — "змагаються" політична реклама і координовані локальні групи.
Першу тактику використовує Віталій Войцехівський. З його сторінки, створеної лише 29 липня, запускається локалізована (таргетована) на Черкащину політична реклама: витрати за 2 місяці – орієнтовно 4 тисяч доларів.
Другу обрала команда Владислава Голуба. Так, одразу після призначення виборів двома пулами (12 квітня та 6 травня) було створено 29 локальних груп (нібито жителів певних громад) з назвами за декількома шаблонами. І всі вони 11 жовтня були перейменовані з меседжами про «підтримку»/ «перемогу»/ «голос за» Голуба. У декількох навіть з’явилися відповідні пости від адміністратора. До того, адмініструють ці групи одні й ті ж люди або сторінки. І однакові політичні публікації в них з'являються майже синхронно.
Читайте також: Правила на дільниці: в "ОПОРІ" назвали умови, за якої черкащани можуть проголосувати за кандидата в нардепи
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram