У Черкасах на кожного пасажира тролейбуса, який оплачує проїзд, приходиться від двох до семи пільговиків. Такі результати виявили члени комісії після обстеження пасажиропотоку у міському електротранспорті.
Як пояснив заступник директора департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Руслан Батир, відповідна робота здійснюється, на виконання ухваленого рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради щодо затвердження порядку обстеження пасажиропотоків на маршрутах міського електро- та автотранспорту міста Черкаси.
Тож минулого тижня з 9 по 12 квітня було проведено перше таке обстеження.
За результатами перевірки видно, що найвищий коефіцієнт співвідношення платного пасажира до пільговика – на маршруті №50 і становить 7,12.
Так, з 1 664 осіб, які за день скористались послугами тролейбуса №50, лише 205 – придбали квитки, решта – 1 459 – пільговики.
Тоді як найнижчий коефіцієнт між платним пасажиром та пільговиком був на маршрутах №7 та №10 – 2,15.
Приміром, за час обстеження на рейсі маршруту №10 з 6159 пасажирів сплатили за проїзд – 1 955 осіб, 4 204 – мали пільги. Аналогічна ситуація і по маршруту №7, де з 7 796 пасажирів, придбали квитки – 2 475 осіб, решта – 5 321 – пільговики.
За словами Руслана Анатолійовича, загалом у середньому по всіх обстежених тролейбусних маршрутах коефіцієнт склав, орієнтовно, 2,58.
Наступна подібна перевірка здійснюватиметься у літній період.
– Такий моніторинг пасажиропотоку дає можливість нам побачити реальне співвідношення між пільговиками та платними пасажирами та, відповідно, реагувати під час ухвалення рішення щодо компенсації пільгових перевезень КП «Черкасиелектротранс». Оскільки, як відомо, в останні роки ці функції держава повністю переклала на плечі органів місцевого самоврядування. Хоча це – винятково гарантовані державною функції. Тож міська влада відповідальна перед нашою громадою за кожну витрачену копійку з бюджету Черкас. Саме для раціонального, обґрунтованого і зваженого витрачання міського ресурсу на компенсацію пільгових перевезень у Черкасах і здійснюється відповідна робота, яку ми продовжуватимемо й надалі, – наголосив Руслан Батир.
За інформацією прес-служби Черкаської міської ради
Читайте також: На Черкащині не ходитимуть автобуси в села, які не заплатили за пільговиків.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram