На мосту через Дніпро закінчують заливати монолітну плиту

28 серпня 2017, 17:15

На мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 23+068 біля Черкас будівельники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» сьогодні, 28 серпня, закінчують роботи із заливання монолітної бетонної плити на правій стороні мосту, повідомляє прес-служба САД в Черкаській області.

Вже забетоновано 11 прогонів мосту, які повністю очищені від старого бетонного покриття, завершено роботи з демонтажу старого огородження та армування прогонових будов мосту по правому проїзду для їх подальшого бетонування.

Окрім того, між плитами на мосту сьогодні продовжиться монтаж третього деформаційного шва «Maurer D80», які надійшли до Черкас від німецького виробника. Завершено роботи із монтажу понад 600 штук закладних деталей мосту для подальшого встановлення нового бар’єрного огородження. Також розпочалися роботи із закріплення нового бордюрного каменю.

На мосту замінено 11 старих деформованих залізобетонних плит, продовжуються роботи з піскоструйного очищення металевих поверхонь ферми мосту від старої фарби та іржі. Також проводиться ґрунтування захисних металевих елементів прогонових будов ґрунтом, що наповнений цинком, для їх захисту від корозії. Нині на об’єкті цілодобово у дві зміни працює достатня кількість робітників - близько семидесяти.

Наразі на мосту через Дніпро проводяться роботи із армування та підготовки до бетонування перехідних плит на підходах до мосту. Всі роботи по ремонту проїжджої частини на мосту через Дніпро планується завершити до 1 листопада.

На дамбі через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань підрядною організацією ТОВ «Трансстроймеханізація», яка виконує її поточний середній ремонт, вже відфрезеровано понад 9,5 км (100,8 тис. кв. м) проїжджої частини, на 8 км (88 тис. кв. м) дороги укладено вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття і верхнього шару – на понад 6 км (66 тис. кв. м). Змонтовано понад 11,6 км нового металевого бар’єрного огородження типу «Євроформат» замість демонтованого.

Вгору