“Хтось виходить, а хтось і вискакує”: у Черкаській міськраді розповіли про доходи від тролейбусів

20 жовтня 2022, 13:37

Вже другий місяць у черкаських тролейбусах працюють контролери від КП "Черкасиелектротранс". Завдяки цьому зросла щоденна виручка, запевняють у міській раді.

Місцева служба контролю змогла досягти кращих результатів, ніж та, що працювала від приватної фірми, розповідає в коментарі для "Про все" начальник управління транспорту ЧМР Віталій Москаленко.

"Виручка щодня є по-різному. Буває вже за 10 тисяч оплат перевалює, - пояснює Москаленко. - В середньому, 9-9,5 тисяч оплат щоденно у робочі дні. Тобто, в середньому - 95 тисяч гривень щоденно. Коли були контролери "Smart Ticket", то вони дійшли до результату 6,5 тисяч оплат".

Потенційні пасажири тролейбусів пересіли на приватний транспорт. Визначити максимально можливий прибуток фахівцям поки важко.

"Наразі ми не можемо оцінити пасажиропотік. Він значно змінився, - каже Москаленко. - В нас ніколи не було таких "корків" на дорогах. Це значить, що багато пересіли на приватний транспорт. Самокати ще дають своє. Звісно, наші люди також примудряються не платити. Максимум оплат, який може бути – 12 тисяч. Тому нам є ще над чим працювати".

Безбілетників у тролейбусах поки не штрафували.

 "Безбілетники, трапляється, коли бачать контроль, швидко виходять із транспорту, - говорить керівник. - Контролер же не буде ловити їх на вулиці. Хтось виходить, а хтось і вискакує. Є такі, що можуть і знести. Та процес іде і все налагоджується. Вже менше збоїв валідаторів. Пасажири, здебільшого, навчилися ними користуватися".

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Яка організація :

така оплата.Бездарне керування угробить електротранспорт Черкас.

О.І. :

Погоджуюся, бо ті, хто керують, самі тролейбусом не їздять. Інша справа цифри: куди дівалося близько трьох тисяч оплат щоденно?

КМ :

Я плачу завжди. І, вважаю, це оплата для нормальних українців.

Рина :

Все це повна дурня, тролейбуси пусті, люди їздять на маршрутках, а у звітах завжди, завжди приписують, і цього ніхто не змінить, кінцева 10 маршрута, тролейбус пропускають, сідають у маршрутку. І так щодня.

Лора :

Не зручний спосіб тому,що не всі коритуються картками,доводиться шукати термінали для придбання квитків. Краще було коли було кондуктори,не завжди є купюри,а термінал здачі не дає. На зупинці тоді потрібні термінали оплати,не на всіх зупинках вони є.

Вгору