Дорожній експеримент: частину траси Київ-Знам’янка відремонтують за новою технологією

06 вересня 2015, 13:34
20150904_130343

Фото: прес-служби Черкаської ОДА

Від Корсуня до Кам’янки трасою Київ – Знам’янка. Таким маршрутом проїхалися члени бюджетного комітету Верховної Ради України. В області відбулося його виїзне засідання. Замість лише кабінетного формату – польовий. Народним депутатам України наочно показали одну з найбільших проблем області – її дороги.

 

Про це інформує прес-служба Черкаської ОДА.

Натепер тут поремонтували лише третину від потреби. І йдеться винятково про ямковий ремонт. Водночас трасу Київ – Знам’янка місцеві водії називають однією з найрозбитіших.

– Я дякую за ініціативу провести виїзне засідання бюджетного комітету його членові, нашому народному депутату Сергію Рудику, – зауважує голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – Одна справа читати наші звернення, інша – все наживо побачити. Наші гості на власних авто переконалися: цю важливу трасу треба ремонтувати капітально. Латання ям тільки «з’їдає» мільйони, а водії й далі не бачать результату. Домовилися спільно лобіювати питання капремонту нашої траси під час ухвалення держбюджету-2016.

20150904_154415

Фото: прес-служби Черкаської ОДА

У бюджетному комітеті наголошують: у країні треба змінювати підхід до дорожніх ремонтів. Як приклад, наводять ремонт траси Львів – Івано- Франківськ: за новітньою технологією, порівняно економно, але якісно та з гарантією.

– Якраз перше своє виїзне засідання ми провели в Івано-Франківську, – розповідає перший заступник голови бюджетного комітету Верховної Ради України Василь Амельченко. – За підсумками, ми переконали уряд, що із 710 млн грн на ремонт доріг у карпатському єврорегіоні значну частину треба спрямувати на одну-єдину: Львів – Івано-Франківськ. Тобто був принципово змінений підхід до ремонту, будівництва й утримання доріг. Треба зробити й забути, а не замазувати ями з року в рік. І такий досвід слід поширювати по всій Україні. Трасу Київ – Знам’янка теж на більшості ділянок ямково вже не поремонтуєш.

Поки ж члени комітету пообіцяли обласній владі підтримку в дорожньому експерименті: відремонтувати за «львівською» технологією 5 км цієї траси, що в межах Смілянщини. На часі – якраз корегування державного бюджету-2015. Окрім того, очільник області надав комітетникам низку пропозицій: щодо добудови перинатального центру, очисних споруд у Золотоноші, фінансування гемодіалізу, розвитку кооперативного руху на селі тощо. А також черкаські ініціативи до державного бюджету наступного року.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору