Черкаська ТЕЦ попереджає про можливі невідповідності у квитанціях за жовтень

25 листопада 2022, 14:28

Черкаська ТЕЦ наразі переходить на нове програмне забезпечення для розрахунків за надані послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Відтак, оскільки нова програма нині працює в тестовому режимі, містян попереджають про можливі деякі невідповідності даних, відображених у квитанціях за жовтень 2022 року.

Тих абонентів, хто виявив певні розбіжності у квитанціях, просять повідомити про це консультантів Центру обслуговування споживачів (ЦОС) Черкаської ТЕЦ:

▪ на електронну пошту: poktec@ukr.net;

▪ на багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;

▪ на номера мобільних операторів: (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; (067) 57-47-496,  (067) 57-74-839; (093) 17-03-473.

Оператори Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер  08:00 – 17:00; п’ятниця  08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні).

Щоб отримати очну консультацію, варто прийти в ЦОС особисто.

За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору