Черкаська ТЕЦ наразі переходить на нове програмне забезпечення для розрахунків за надані послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Відтак, оскільки нова програма нині працює в тестовому режимі, містян попереджають про можливі деякі невідповідності даних, відображених у квитанціях за жовтень 2022 року.
Тих абонентів, хто виявив певні розбіжності у квитанціях, просять повідомити про це консультантів Центру обслуговування споживачів (ЦОС) Черкаської ТЕЦ:
▪ на електронну пошту: poktec@ukr.net;
▪ на багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
▪ на номера мобільних операторів: (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; (067) 57-47-496, (067) 57-74-839; (093) 17-03-473.
Оператори Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні).
Щоб отримати очну консультацію, варто прийти в ЦОС особисто.
За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram