ПАТ "Черкасиобленерго" звертається до черкащан із проханням повторно надати показники лічильників. Потреба у цьому виникла через вірусні атаки на систему упродовж останніх трьох днів. Відповідно, споживачі, які 27, 28 та 29 (до 10-ї години) червня надали інформацію на електронну пошту кол-центру підприємства, мають продублювати показники ще раз, інформує ПАТ "Черкасиобленерго".
- Просимо вибачення у абонентів за завдані незручності, але нашій службі потрібно якнайшвидше відновити цю інформацію, оскільки на електронну пошту щодня ми отримуємо більше 2,5 тисяч показів, - говорить начальник кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" Наталія Негода. - Тому це важливо для коректного нарахування платіжних документів за поточний місяць, особливо, враховуючи нинішній стан підприємства.
Упродовж останніх троьх місяців у зв'язку з невиплатою заробітної плати енергетикам та страйками, показники знімалися нестабільно. У червні процес вдалося відновити, саме тому багато жителів області хочуть передати реальні показники використаної електроенергії. Лише у Черкасах налічується 117 тисяч абонентів.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram