Через півтора місяці у Черкасах можуть припинити рух тролейбуси, – Кучер

13 червня 2019, 16:39

Через півтора місяці КП "Черкасиелектротранс" не зможе надавати послуги з перевезення пасажирів,  згідно  з договором, укладеним з виконавчим комітетом Черкаської міської ради, та буде відключено від постачання електричної енергії з огляду на заборгованість, що виникне. Усе це може виникнути через дефіцит коштів.

Про це повідомив директор підприємства Петро Кучер під час зборів трудового колективу, на яких розглядали питання зняття Черкаською міською радою 8 млн грн, виділених на відшкодування різниці в тарифах, закупівлю тролейбусів для міста, а також інші питання, які хвилюють працівників, інформує "Вичерпно".

За словами Петра Кучера, через дефіцит коштів також виникне заборгованість з виплати заробітної плати та податків на неї, що призведе до нарахування штрафів та пені в розмірі близько 500 тисяч гривень щомісячно.

Працівники КП «ЧЕТС» також акцентують увагу на тому, що через постійну фінансову нестабільність та низьку заробітну плату з підприємства ідуть молоді спеціалісти, зокрема, водії, без яких тролейбусний парк просто не зможе існувати.

У свою чергу, присутній на зборах міський голова Черкас Анатолій Бондаренко відзначив, що кошти на КП «Черкасиелектротранс» є і їх вистачить, щоб щомісячно виплачувати заробітну плату і оплачувати електроенергію.

– Подивимося по першому півріччю і, я думаю, кошти ми додамо, — сказав Анатолій Васильович. – На сьогоднішній день є 70 мільйонів гривень, які розписані на 12 місяців для тролейбусного парку. Зняли певну суму для того, щоб купити тролейбуси. Я в першу чергу зацікавлений, щоб не було питань щодо виплати заробітної плати.

Спеціалісти КП «Черкасиелектротранс» наголосили, що розвиток підприємства неможливий без оновлення рухомого складу. Наразі ж досі не вирішено, які саме тролейбуси будуть закуплятися на КП і в якій кількості. Але спеціалісти підприємства відзначають, що тролейбусів, які були у використанні, на підприємстві  достатньо для виконання замовленої транспортної роботи, мета  — оновлювати парк, а не збільшувати б/у техніку, особливо враховуючи складність її обслуговування та відсутність ремонтно-технічної бази.

Наразі на обслуговуванні КП «Черкасиелектротранс» є тролейбуси «Богдан» Т 70117, білоруські АКСМ  32102 та 321, ЛАЗ Е 183D1, ЗиУ 682В, ЗиУ 682Г, ЗиУ 683Б, ЗиУ 6205 та К-1205. Саме марки цих тролейбусів вміють обслуговувати і ремонтувати на підприємстві. Тож, відзначають працівники КП, потрібно купувати ті тролейбуси, які вже є у використанні на підприємстві  або схожі за конструкцією.

– Я хотів би, щоб кожен житель нашого міста розумів, що ми купуємо і за яку ціну. Але це повинен бути якісний продукт, щоб потім ми не тягали ці тролейбуси, — підсумував очільник Черкас. – Тому я пропоную провести дискусію і на ній вирішити, які ж все-таки тролейбуси ми маємо закупити.

Читайте також: Що відрізняє підприємства електротранспорту Запоріжжя, Чернівців і Черкас

Коментарі

Черкащанка сказав:

Ну навіщо цей шантаж? Ви вірите у те, що припинять їздити тролейбуси? Я – ні. Нас лякали, що не вистачає хлору і місто залишиться без води. І що, залишилось? Нас шантажували скасуванням маршруток, і що? Скасували? Замість змістовного плану по покращенню роботи тролейбусного парку, знову – УСЬО ПРОПАЛО”! Що, мало 3 грн. тарифу? Треба більше? Ну так ставне питання і розглядайте, а не озвучуйте в істериці, що тролейбуси “можуть припинити рух”. Як не вистачає лідера у місті – розумного, мудрого, здатного вирішувати любе питання без погроз, ладного взяти на себе відповідальність та діяти, а не панікувати…

черкащанин сказав:

как всегда ждут подачку с бюджета. А почему? Да потому что мерия увеличила список льготников. Теперь в тролейбусе ездят все бесплатно. А теперь посчитаем. Допустим купили 10 б/у тролейбусов. Что имеем: затраты на обслуживание, + персонал (водитель, кондуктор). Какой доход? Думаю не большой, даже не покроет всех затрат. И прийдется докинуть с бюджета 10 млн.
Вариант 2.
Купили два новых. Что имеем: затраты на обслуживание(плановое ТО по гарантии), + персонал (водитель, кондуктор). Какой доход? Тоже не большой, вполне покроет все затраты.

Вгору