“Азотівські” тролейбуси називають ідеальними для черкащан? (фото)

28 листопада 2014, 22:55
unnamed (1)

Фото Про все

Черкаський «Азот» показав  журналістам тролейбуси, які вже два роки стоять на території підприємства. Уже незабаром  «азотівські» тролейбуси можуть вийти на лінію, але для цього хімічному підприємству потрібно виграти тендер. Нині тролейбуси проходять технічне обслуговування на КП «Черкасиелектротранс».

Інформує кореспондент «Про все».

unnamed (2)

Фото Про все

-  Для технічного обслуговування між ПАТ «Азот» та КП «Черкасиелектротранс» було укладено угоду.  Із п’ятнадцяти одиниць технічне обслуговування пройшло вже дев’ять тролейбусів. Було замінено мастило в мостах та системі, - розповідає директор з транспорту  ПАТ «Азот» Валерій Макаренко. – Тролейбуси взагалі зможуть конкурувати із новими. У них немає корозії, вони ідеальні, вони повинні слугувати громаді міста.

Проінспектував «азотівські» тролейбуси і депутат Черкаської міської ради Юрій Гончаров. Зовні, за його словами, тролейбуси у нормальному стані.

unnamed (8)

Фото Про все

-  Детальніший технічний стан визначить «Черкасиелектротранс», - зазначає Юрій Гончаров і додає, що те, на чому їздитимуть черкащани буде визначено та тендері. – Ми розуміємо, що Черкасам потрібні тролейбуси. У тендері може брати участь будь-яке підприємство, а зараз ми просто приїхали ознайомитися.

unnamed (5)

Фото Про все

На тому, що питання з тролейбусами не політичне наполягає депутат міськради та представник ПАТ «Азот» Іван Сухарьков. Він розповідає, що наразі формується заявка на участь «Азоту» у тендері.

-  До проведення тендеру повинні бути залучені і громадські організації, - вважає Іван Сухарьков.

unnamed (4)

Фото Про все

Нагадаємо, натомість міський голова Черкас Сергій Одарич не вважає "азотівські" тролейбуси ідеальними для Черкас.

- Сьогодні середня вартість нового тролейбусу становить близько 3-3,5 млн грн. А вартість тролейбусів від «Азоту» близько мільйона. Бо по-перше, вони закуповувалися дешевше, а по-друге, вони вже мають певну амортизацію через простій. Десь здулася підлога, десь треба міняти масло, всюди треба замінити сальники, акумулятори, які протягом двох років не обслуговувалися, не заряжалися. Тому експертна оцінка, проведена експрес-методом, свідчить про те, що вартість тролейбусів на сьогодні становить 60% від купівельної ціни (тобто близько 1 млн грн.) Тому, якщо сьогодні просто оголосити тендер на придбання, то місто замість того, щоб придбати тролейбуси за мільйон, може придбати їх за три мільйони, - зазначив мер. - Менше, ніж за три мільйони, жоден виробник за тролейбус сьогодні не запропонує. Можна, поставивши вартість 2 млн. 999 тис. стати переможцем тендера . І в результаті, ці тролейбуси місту обійдуться втричі дорожче.

 

Поділитись

Коментарі

Вгору