Аеропорт “Черкаси” сертифікований, але літати з нього нікуди не можна

25 листопада 2021, 14:00

Сьогодні голова Черкаської ОДА повідомив, що аеропорт може повернутися на "карту аеропортів" світу. Він пройшов сертифікацію - після трьох років "простою". За словами чиновника, він відповідає вимогам законодавства про цивільну авіацію та придатний до експлуатації повітряних суден.

Проте з цим не погодився колишній голова ОДА Роман Боднар - він наголосив, що попри те, що аеропорт якось пройшов сертифікацію, він не має права приймати певні повітряні судна.

- Хтось, врешті решт, відповість за освоєних 122 млн гривень на ремонті злітно-посадкової смуги? Якість виконаних робіт не відповідає вимогам затвердженого Технічного завдання. Аеропорт "Черкаси" після цього ремонту так і не зможе приймати повітряні судна класу "Boing 737-800" та "Airbus A320", як то було передбачено документацією, яка стала підставою для виділення коштів з Державного фронту регіонального розвитку (ДФРР), - наголосив Роман Боднар.

Водночас у коментарі журналістам "Про все" директор черкаського аеропорту Іван Далібожак розповів, що на сьогодні жодні пасажирські перевезення найближчим часом не заплановані - для цього справді не вистачає ні працівників, ні технічного забезпечення.

- Аеропорт сертифікат ще не отримав - документ надіслали лише голові ОДА. Нам тепер потрібно поїхати по нього, виписати. А взагалі сертифікат 24 лютого буде виданий. Того ж дня ми потрапимо в Міжнародний інформаційний довідник. Усьому світові буде видно, що аеропорт Черкаси запрацював. А згідно з додатком, по спеціальних кодах буде видно, які повітряні судна тут можна приземляти, - пояснює директор аеропорту. - Це перший серйозний крок до відновлення аеропорту. Продовжуємо рухатися далі, але за несучою спроможністю, яку ми вирахували, аеропорт зможе працювати з величезними обмеженнями. Тобто "Boing" і "Airbus" справді не можна приймати.

Наступним етапом хочуть встановити світлосигнальне обладнання, яке необхідне для того, аби пілот бачив, куди приземляється чи злітає.

Кадрами аеропорт "Черкаси" забезпечений - проте мінімальною їхньою кількістю.

- Нас, працюючих, 38 осіб. Ми "з натяжкою" впораємося з роботою - тобто з вантажними перевезеннями. Ми зможемо обслужити судно - якщо прилітає з людей борткомандир, бортінженер, механік, другий пілот. Але для того, щоб обслужити пасажирське судно, потрібно хоча б 85 осіб - це обслуговування, випуск рейсів, прийом. Багато обладнання для пасажирських перевезень потрібно закупити, зокрема й систему запуску повітряних суден, обслуговування на пероні... Для цього потрібно дужу багато коштів і людей, яких ще й потрібно сертифікувати, - розповів Іван Далібожак.

Проте директор аеропорту додає: з 24 лютого ніщо не заважатиме здійснювати непасажирські перевезення.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору