Як будували черкаський міст (фото)

09 жовтня 2016, 22:02

14492519_297747227279367_5723797023408367593_n-215x300

Саме цими днями 55 років тому, у жовтні-листопаді 1961-го, фінішували роботи на автомобільній частині мосту через Дніпро біля Черкас. Про будівництво його розповів відомий черкаський журналіст Борис Юхно, пише "Рідна Черкащина".

“Залізничну секцію “клепали” пізніше. Міст тим і цікавий, що реально склепаний (як, до речі, і Шухівська вежа на Водоканалі).

Його гарантійний експлуатаційний ресурс визначався 50-ма роками за навантаження до 5 тисяч авто на добу. Тобто “прострочений” він вже на п’ять років, а навантаження тепер у 2 -2,5 рази більше розрахункового. І це далеко не ті вантажівки, які були колись і одна з яких потрапила на це фото, – написав Юхно у своєму Ф14611080_297606703960086_1572349617802605775_n-1-194x300ейсбуку.

- Довжина мосту 1172 м, ширина авточастини 7 м, судохідні прольоти – 3-й і 4-й з правого берега завшир бл. 100 м, висота підмостового габариту 12,5 м, максимальна глибина під мостом близько 15 м”.

Вгору