сьогодні
09 грудня 2016

22:02

Як будували черкаський міст (фото)

14492519_297747227279367_5723797023408367593_n-215x300

Саме цими днями 55 років тому, у жовтні-листопаді 1961-го, фінішували роботи на автомобільній частині мосту через Дніпро біля Черкас. Про будівництво його розповів відомий черкаський журналіст Борис Юхно, пише “Рідна Черкащина“.

“Залізничну секцію “клепали” пізніше. Міст тим і цікавий, що реально склепаний (як, до речі, і Шухівська вежа на Водоканалі).

Його гарантійний експлуатаційний ресурс визначався 50-ма роками за навантаження до 5 тисяч авто на добу. Тобто “прострочений” він вже на п’ять років, а навантаження тепер у 2 -2,5 рази більше розрахункового. І це далеко не ті вантажівки, які були колись і одна з яких потрапила на це фото, – написав Юхно у своєму Ф14611080_297606703960086_1572349617802605775_n-1-194x300ейсбуку.

– Довжина мосту 1172 м, ширина авточастини 7 м, судохідні прольоти – 3-й і 4-й з правого берега завшир бл. 100 м, висота підмостового габариту 12,5 м, максимальна глибина під мостом близько 15 м”.

  
Коментарі - 0

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*


*

* Модератор має право без попередження та додаткових пояснень видаляти коментарі, які не відповідають ПРАВИЛАМ сайту.

КАЖУТЬ ЩО...
СОЦ. МЕРЕЖІ
Читайте нас на Facebook

AVTOsale.ua-всі пропозиції з продажу авто Вашого міста.
Слідкуйте за свіжими новинами в Україні на UKR.NET
Афіша всіх фільмів в кіно на KINOafisha.ua.
Погоду в Черкасах на тиждень дивись на Sinoptik.ua.